۶۶۲۶۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نمایشگاه خودرو دیترویت؛

فورد با مدل ویژه‌ی موستانگ آمد

جای تعجب ندارد که خودروسازهای آمریکایی در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸ سنگ تمام گذاشته‌اند؛ از پیکاپ‌های فورد رنجر و شورولت سیلورادو گرفته تا حضور مدل ویژه‌ی فورد موستانگ.

وبسایت دیجی کالامگ - خشایار شاهسون: جای تعجب ندارد که خودروسازهای آمریکایی در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸ سنگ تمام گذاشته‌اند؛ از پیکاپ‌های فورد رنجر و شورولت سیلورادو گرفته تا حضور مدل ویژه‌ی فورد موستانگ.
فورد با مدل ویژه‌ی موستانگ آمد

شنیدن نام موستانگ در هرجا و مکانی، یک خودرودوست واقعی را به وجد می‌آورد؛ از مدل‌های قدیمی و کلاسیک دهه ۶۰ گرفته تا جدیدترین مدل روز. حالا فورد خواسته تا در قلب نمایشگاه جذاب دیترویت، از مدل ویژه‌ی بولیت (Bullit) رونمایی کند.

بولیت؟

فورد با مدل ویژه‌ی موستانگ آمد

بگذارید زمان را متوقف کنیم و به سال ۱۹۶۸ یعنی ۵۰ سال پیش برگردیم؛ زمانی که استیو مکویین در فیلم Bullit ایفای نقش کرد و با فورد موستانگ سبز رنگ مخصوصش (classic Dark Highland Green)، همه‌ی تماشاچیان را سر وجد آورد. فورد موستانگ GT فست‌بک مدل ۶۸ در فیلم به یک موتور قدرتمند ۸ سیلند خورجینی مجهز شده بود؛ قلب تپنده‌ای که قدرت ۳۲۵ اسب‌بخاری تولید می‌کرد و با همراهی گیربکس ۴ سرعته‌ی دستی، آماده‌ی رقم زدن یک تجربه‌ی شیرین از هیجان و سرعت بود. در بخشی از صحنه‌ی تعقیب و گریز فیلم، دو مدل از فورد موستانگ گفته شده توسط فورد به شرکت برادران وارنر قرض داده شد.

بولیت در سال ۲۰۱۸

حالا پس از نیم قرن از دوران خوش فیلم بولیت و موستانگ ۶۸ فست‌بک، فورد به مناسبت سالگرد ۵۰ سالگی با مدل ۲۰۱۹ به نمایشگاه دیترویت حاضر شده است.

ظاهر
فورد با مدل ویژه‌ی موستانگ آمد

یقینا زبان طراحی فورد موستانگ ۲۰۱۹ زمین تا آسمان با مدل ۱۹۶۸ فرق دارد. با این حال، فورد سعی کرده با نام‌گذاری و استفاده از رنگ مشابه در بدنه‌ی محصول جدیدش، یادآور خلاقیت و دستاوردهای فوق‌العاده‌اش در طول تاریخ باشد.

فورد با بهره‌گیری از خطوط تیز روی بدنه سعی کرده تا بدنه‌ی عضلانی موستانگ را حفظ کند. با این حال، طراحی تیز و زاویه‌دار چراغ‌ها، جلوپنجره‌های کشیده، شکل چراغ‌های مه‌شکن و چراغ‌های خطر سه‌تکه‌ی باریک، حس یک ماشین خشن و اسپرت تمام‌‌عیار را به مخاطب الهام می‌کند.

مشخصات

از نظر مشخصات فنی، با همان انجین موستانگ GT روبرو هستیم؛ قلب تپنده‌ای که می‌تواند حداکثر توان ۴۷۵ اسب‌بخار را تولید کند. درحقیقت این توان میدون طراحی موتور ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۵ لیتر است که در مقایسه با پیشرانه‌های خودروسازهای ایتالیایی، آلمانی و بعضا انگلیسی، خروجی زیادی نسبت به حجم موتور به راننده داده نمی‌شود. البته گفته شده که مدل‌های قدرتمند دیگری هم به سبد محصولات فورد ممکن است اضافه شود.
فورد با مدل ویژه‌ی موستانگ آمد
فورد با مدل ویژه‌ی موستانگ آمد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج