۶۶۲۷۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیکانی‌ها در ساری به دنبال سهمیه پلی‌آف

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه در حالی با شش دیدار پیگیری می شود که تیم پیکان در جدال با نماینده ساری به دنبال قطعی شدن حضور خود در مرحله پلی‌آف است.

خبرگزاری فارس: هفته هفتم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه ۲۷ دیماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ساری، ارومیه، اردکان و کاشان برگزار می شود.

دیدارهای هفته هجدهم در حالی برگزار می شود که بین دو تیم مسابقه دهنده این هفته حداقل پنج رتبه و حداکثر هفت پله تفاوت وجود دارد. بنابراین اگر تیم های بالای جدول مغلوب حریفان شوند، به نوعی شگفتی ایجاد شده است.

در یکی از دیدارهای لیگ برتر در هفته هفتم دور برگشت، تیم پیکان در سالن شهید رسول حسینی ساری به مصاف ساری ۲۱ می رود. پیکان که این روزها با تغییراتی در کادر فنی روبرو شده، در این مسابقه نسبتا آسان به دنبال قطعی شدن حضورش در پلی آف است و اگر موفق به شکست حریف شود و شمس نیز نتیجه مناسب نگیرد، پیکان سهمیه پلی آف به دست می آورد.

پیکان در حال حاضر با ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز در رتبه چهارم جدول است و ساری ۲۱ با چهار برد و ۱۳ امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه یازدهم است. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود پیکان در تهران پایان یافت.

خانه والیبال تهران نیز در هفته هجدهم لیگ برتر میزبان دو دیدار است که در نخستین بازی تیم های سایپا و شمس به مصاف یکدیگر می روند. سایپا با ۱۲ برد و ۳۶ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و شمس نیز با ۶ برد و ۱۴ امتیاز در جایگاه نهم است. سایپا حضورش در پلی آف قطعی شده است و به دنبال جایگاه بهتر جدول برای مرحله پلی آف است و شمس به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول است. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود شمس شد و نارنجی پوشان این هفته به دنبال جبران نتیجه دور رفت هستند. البته تیم سایپا از نظر فنی نسبت به دور رفت تغییراتی داشته است.

بانک سرمایه صدرنشین (۱۵ برد و ۴۵ امتیاز) این هفته میزبان هاوش گنبد است. هاوش که روز یکشنبه دیداری سنگین برابر سایپا برگزار کرد و به سختی مغلوب حریف شد، نشان داد که تیمی از پیش باخته نیست و حریف آسانی برای حتی صدرنشین این رقابت ها نیست. هاوش هم اکنون با ۶ برد و ۱۷ امتیاز در رتبه هشتم است و بازیکنان این تیم به خوبی می دانند هر شکست برابر با دور شدن از مرحله پلی آف خواهد بود. دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود سرمایه شده بود.

تیم شهرداری ارومیه که با ۵ برد و ۱۷ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد، این هفته در سال غدیر ارومیه از تیم کاله پذیرایی خواهد کرد. تیم ارومیه در سه هفته گذشته مغلوب حریفان خود شده است و پذیرش این موضوع برای مردم ارومیه که علاقه خاص به والیبال دارند، کمی سخت است، بنابراین نماینده ارومیه این هفته باید با دل و جان به میدان برود تا شاید با کسب ششمین پیروزی خود شرایط خود را در جدول بهبود بخشد. از سوی دیگر کاله با ۹ برد، ۲۹ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه پنجم جدول است و در ارومیه برای دو رقمی کردن تعداد بردهای خود به میدان می رود.

مسابقه دور رفت دو تیم سه بر یک به سود کاله در آمل به پایان رسید و بازیکنان ارومیه در بازی خانگی این هفته انگیزه خاصی برای پیروزی مقابل کاله دارند.

شاگردان عادل بناکار سرمربی تیم شهرداری تبریز این هفته به شهر اردکان می روند تا با خاتمی ها روبرو شوند. شهرداری تبریز با ۱۴ برد و ۳۷ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و خاتم ارکان با ۸ برد و ۲۲ امتیاز در جایگاه هفتم است. ویژگی این دیدار این است که هر نتیجه ای کسب شود در جایگاه دو تیم تغییری ایجاد نمی کند، اما تبریزی ها برای حفظ این جایگاه تا پایان فصل اجازه شکست مقابل حریفان را ندارند. خاتم نیز برای حضور در مرحله پلی آف نیاز به افزایش پیروزی های خود دارد. دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود تبریز شد و خاتمی ها این هفته در اندیشه جبران نتیجه مسابقه دور رفت هستند.

در آخرین مسابقه هفته هجدهم لیگ برتر والیبال رعد پدافند کاشان که با دو برد و هفت امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، میزبان شهرداری ورامین است. فرهاد نفرزاده سرمربی فعلی نماینده کاشان که در دور رفت هدایت تیم شهرداری ورامین را بر عهده داشت، این هفته برابر شاگردان سابق خود قرار می گیرد و این مسابقه جذابیت های خاص خود را دارد.

شهرداری ورامین هم اکنون با ۹ برد و ۲۹ امتیاز در رتبه ششم جدول است و پیروزی در این مسابقه برای ورامین از نظر تفاوت جایگاه دو تیم در جدول کار سختی نخواهد بود. دیدار رفت دو تیم در ۲۴ آبان ماه با نتیجه سه بر صفر به سود ورامین به پایان رسید.

برنامه کامل هفته هجدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۵
سایپا - شمس

ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 16
ساری ۲۱ - پیکان

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت ۱۵:۳۰
خاتم اردکان - شهرداری تبریز

کاشان، سالن هفت مهر، ساعت 16
رعد پدافند کاشان - شهرداری ورامین

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۷
شهرداری ارومیه - کاله

تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه
بانک سرمایه - هاوش گنبد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج