۶۶۲۷۹۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فسخ یکطرفه قرارداد جباری قانونی است

مجتبی جباری در ابتدای لیگ هفدهم قرارداد خاص و عجیبی با تیم استقلال امضا کرد.

ورزش سه: پرونده قرارداد مجتبی جباری با باشگاه استقلال در این روزها به جنجالی ترین موضوع پیرامون این باشگاه تبدیل شده و پس از اینکه دیروز قرارداد جباری به صورت یکطرفه از سوی باشگاه فسخ شد، نارضایتی این بازیکن باتجربه از مدیران استقلال به اوج خود رسید.

در همین راستا روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزش سه اظهار داشت: قرارداد جباری با باشگاه استقلال بسیار خاص و پیچیده است و بندهای منحصر به فردی در آن گنجانده شده است. کمیته تعیین وضعیت نیاز به زمان دارد تا جوانب مختلف این پرونده را بسنجد.

او افزود: بازیکن باتجربه استقلال در این فصل دو بار به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کرده و ۲ درخواست متفاوت را ارائه کرده است. در نوبت اول این بازیکن تقاضای ۱۰۰ میلیون از قراردادش را از باشگاه استقلال داشت. دومین نوبت اما با حضور یک وکیل دیگر همراه بود. دومین وکیل جباری در این جلسه معتقد بود دلیل کنار گذاشته شدن شماره ۸ استقلال باید به او اعلام شود و این موضوع تبعاتی در بر داشته و باشگاه استقلال باید خسارتی را به این بازیکن بدهد. ما نیز به باشگاه استقلال اعلام کردیم که درخواست مجتبی جباری به این شکل تغییر کرده است.

وثوق احمدی اظهار داشت: باشگاه استقلال روز گذشته طی لایحه ای پاسخ سوالات نوبت آخر جباری و وکیلش را به ما تحویل داد و ساعاتی بعد قرارداد این بازیکن را فسخ کرد. این اتفاق در حالی افتاده که در یکی از بندهای قرارداد امضا شده، جباری این حق را به مدیران باشگاه استقلال داده که قرارداد او را یکطرفه فسخ کنند. حالا با بررسی مسائل مختلف کمیته تعیین وضعیت این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

رئیس کمیته مذکور در ادامه عنوان کرد: صلاحیت رسیدگی به این پرونده فقط با فدراسیون فوتبال ایران است و طبق قراردادی که بین طرفین امضا شده، AFC نمی تواند در این موضوع دخالت کند. ضمن اینکه فیفا هم در چنین مسائلی ورود نمی کند چرا که بحث بر سر یک بازیکن داخلی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداکریمه مجتبی جون این هم شاهکاره مدیران استقلال بود زحمت بازیکن بزرگشون رواینجور جواب بدن برای اینا همون دهم بودن هم خوب هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج