۶۶۳۲۷۷
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

صدور بیش از دو میلیون کارت هوشمند ملی

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: اکنون برای ۲ میلیون نفر کارت ملی جدید صادر شده و در ادارات پست باقی مانده است که تقاضا داریم افراد زودتر برای دریافت کارت ملی خود مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس: سیف الله ابوترابی درباره چگونگی فرایند تعوض کارت ملی گفت: کلید ورود به دولت الکترونیک، کارت هوشمند ملی است و هموطنان برای هوشمند کردن کارت ملی خودشان باید به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند.

وی افزود: کسانی که اعتبار کارت هایشان سال های آینده است هم می توانند کارت های خود را تعویض کنند اما اولویت با کسانی است که اعتبار کارتشان تا پایان اسفند ۹۶ است.

ابوترابی گفت: اکنون ۲ میلیون نفر کارت ملی جدیدشان صادر شده است و در ادارات پست باقی مانده که تقاضا داریم زودتر برای دریافت کارت ملی خود مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: هموطنان می توانند با مراجعه به سایت WWW.MCI.IR یک پیش ثبت نام انجام دهند.

ابوترابی درباره هزینه تعویض کارت ملی هم گفت: در مجموع هزینه تعویض کارت ملی ۳۱ هزارتومان برآورد می شود.

وی افزود: اکنون حداکثر زمان برای تعویض کارت ملی یک ماه پیش بینی شده است و سعی داریم تا ۱۵ روز هم بتوانیم کارت را صادر کنیم.

سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: تاکنون ۱۴ هزار نفر کار ثبت نام را انجام داده اند و پایگاه اطلاعاتی کشور مراحلی را انجام داده است. ارائه خدمت ثبت احوال سکونت محور شده است و ۱۰۰ درصد خدمات ما به مردم ارائه داده می شود.

ابوترابی گفت : کارت ملی به سوی کاربری شدن پیش می رود و ۲ هزار و ۱۰۰ نقطه ثبت احوال مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

وی افزود: شماره تلفن های ۶۶۷۱۰۲۷۰- ۶۰۹۰۲۷۱۴- ۶۰۹۰۲۷۰۱- اداره کل بازرسی ما است و ما در سامانه اطلاع رسانی به مردم اطلاع رسانی می کنیم اما تا زمانی که کارت هوشمند ملی در پوشش کامل هوشمند قرار نگیرد، اصل شناسنامه معتبر است و در مراحل بعد ما حتما تعویض شناسنامه را در دستور کار داریم.

ابوترابی گفت: اگر شناسنامه ها نیز نیاز به تعویض داشته باشند ما مشکلی نداریم، ایستگاه سیاری پیش بینی کرده ایم برای کسانی که محدودیت حرکتی دارند، بتوانند شناسنامه خود را تعویض کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته نباشین واقعا

    • محمد حسن صادقی

      به افای ترابی بفرمائید خسته نباشید تاحال چند باربرای تعویض کارت وغیره مردم را سر کیسه کردید ودوباره طرحه جدید پیشنهاد میدهید یک بارهم از پول بیت المال که از خوده مردم هست هزینه کنید تا مردم مسئولین را باور بدارند شما 50 هزارتومان سهام عدالت به قشر بی بظاعت مبذول کردید در صورتی که یک خانواده چهار نفر باشد بادنگه وفنگش باید 13400هزار تومان از نان وخورد خوراکش بدهد تا یک کارت شناسای جهت کاربرد خودتان به ان یدهید اگر خدمتگذار مردم هستی خودتان هزینه کنید

    • ناشناس

      ایکاش نگرفته بودم پشیمون شدم عکس روی کارت انگار ادم100ساله نشونم داده افتضاع ومزخرفشده اصلا خجالت میکشم جایی نشان بدهم آخه این دفاتر پیشخوان که بلد نیستنند عکس بگیرند چرا اجازه عکس گرفتن به اینها داده اند چرا جلوگیری نمیکنندیه مشت دختر ناشی استخدام کرده اند بلد نیستند دوربین دست بگیرند اتحادیه عکاسان چرا سکوت کرده من پارش میکنم تو سطل اشغال

    • فرجی

      کارت روی عکس داغون افتاده ، انگار یه نفر دیگه هستم

    • بدون نام

      تا بتوانند برای همه مردم کارت هوشمند صادر کنند اعتبار کارتهایی که ما گرفتیم تموم میشه و باز روز از نو و روزی از نو. فراخوان میدن بیایین برای تعویض دوباره. نمیدونم این تاریخ انقضا چیه رو کارت زدن. احتمالا هدف فقط سرگردان کردن مردم باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج