جاباما
۶۶۳۴۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

با بازگشت «گنجینه» به شبکه مستند محقق می‌شود

پخش مستندهایی از تقوایی و کیارستمی و سینایی

سری جدید برنامه «گنجینه» گزیده‌ای از مستندهای کلاسیک ایران و جهان با پخش آثاری از ناصر تقوایی، عباس کیارستمی، خسرو سینایی، پرویز کیمیاوی، فرهاد ورهرام، محمد تهامی نژاد و ... چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سری جدید برنامه «گنجینه» گزیده‌ای از مستندهای کلاسیک ایران و جهان با پخش آثاری از ناصر تقوایی، عباس کیارستمی، خسرو سینایی، پرویز کیمیاوی، فرهاد ورهرام، محمد تهامی نژاد و ... چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود.
پخش مستندهایی از تقوایی و کیارستمی و سینایی

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، حنیف شهپرراد تهیه‌کننده و کارگردان درباره سری جدید این برنامه گفت: فصل جدید «گنجینه» در ۲۶ قسمت حدود یک‌ ساعته پخش می‌شود و غلامعلی افشاریه نریتور، آرین مظفری نویسنده و مسعود سلطانی ارج تدوینگر آن هستند.

وی افزود: در این سری علاوه بر نمایش مستندهای کلاسیک ایران، در ۱۰ دقیقه برنامه تولیدی اطلاعات دقیقی درباره فیلم و سازنده‌اش در اختیار بینندگان قرار خواهیم داد، تلاش کردیم ریتم برنامه سریع باشد و در فرصت اندکی که در اختیارمان است مطالب مورد نظرمان را به بیننده‌ها منتقل کنیم.

شهپرراد گفت: در این سری نیز مستندهای ساخته‌شده در دهه ۶۰ و قبل‌تر از آن را برای پخش انتخاب کردیم، آثاری متنوع در ژانرهای مختلف اجتماعی، سفارشی تبلیغاتی، مردم‌شناسی و ... از مستندسازان به بزرگ و صاحب‌نام مانند ناصر تقوایی، عباس کیارستمی، خسرو سینایی، پرویز کیمیاوی، فرهاد ورهرام، محمد تهامی‌نژاد.

وی تصریح کرد: در این سری مستندهایی مربوط به پیش و پس از انقلاب اسلامی ایران پخش خواهد شد؛ بنابراین برایمان مهم بود و تلاش کردیم هر مستند در بستر اجتماعی و تاریخی خودش معرفی و بررسی شود.

شهپرراد ادامه داد: سری جدید برنامه گنجینه، امشب ۲۷ دی با پخش مستند «جهان‌پهلوان» ساخته وارطان آنتانسیان آغاز خواهد شد.

وی افزود: در سری جدید برنامه «گنجینه» برای نخستین بار مستند «علف» ساخته مربان کوپر با موضوع کوچ طایفه بابا احمدی از طوایف ایل بختیاری با کیفیت اچ‌دی پخش خواهد شد.

«گنجینه» چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و پنجشنبه‌ها ساعت ۰۸:۳۰ بازپخش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج