۶۶۳۶۹۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

معرفی هیوندا ولاستر ۲۰۱۸ در آستانه نمایشگاه خودروی دیترویت

با توجه به فعالیت پیوسته کمپانی هیوندا در بازار ایران، مدل ولاستر این شرکت برای کاربران ایرانی کاملا آشناست.

مجله سخت افزار: با توجه به فعالیت پیوسته کمپانی هیوندا در بازار ایران، مدل ولاستر این شرکت برای کاربران ایرانی کاملا آشناست. ماشینی در کلاس هاچ بک که البته در بازار ایران قیمت بالایی دارد و به راحتی قابل خرید برای طبقه متوسط نیست. با این حال هیوندا ولاستر جزو پرفروش های این کمپانی به حساب می آید و حالا در آستانه برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت، نسل دوم آن یعنی Veloster ۲۰۱۸ معرفی شده است.


معرفی هیوندا ولاستر 2018 در آستانه نمایشگاه خودروی دیترویت

اولین نکته درباره ولاستر، فاصله هفت ساله بین معرفی نسل اول و دوم آن است. احتمالا چنین تصمیمی به دلیل استقبال نه چندان خوب از این ماشین در بازارهای آمریکا توسط کمپانی سازنده گرفته شده است. با این حال ولاستر 2018 علاوه بر حفظ زبان طراحی، شاهد بروزرسانی های متعددی هم از نظر ساخت و هم از نظر فنی بوده است. در قلب این خودرو از پیشرانه 2لیتری استفاده شده که قادر به تولید 145 اسب بخار نیرو است و البته یک نسخه اختصاصی با گنجایش موتور 1.6 لیتر، مجهز به توربو و با توان تولید 198 اسب بخار نیرو نیز ساخته خواهد شد. به جز این دو مورد، ورژن اختصاصی با نام Veloster N با پیشرانه 2 لیتری توربو و تولید 271 اسب بخار نیرو نیز در خط تولید هیوندا قرار گرفته.


معرفی هیوندا ولاستر 2018 در آستانه نمایشگاه خودروی دیترویت

از جمله تغییرات در طراحی می توان به بزرگ تر و کشیده تر شدن گریل جلو (که کمی شباهت ولاستر را به مدل هایی از لکسوس افزایش داده) اشاره کرد. به علاوه چراغ های عقب و جلو کمی کشیده تر و زاویه دار تر شده اند و خطوط روی بدنه نیز هر چند نمی توانند تاثیر چندانی در عملکرد آیرودینامیکی داشته باشند اما به خشن تر شدن و جذابیت ظاهری بیشتر ولاستر ۲۰۱۸ کمک کرده اند. ولاستر ۲۰۱۸ هم از نوع ماشین های هاچ بک ۳ در به حساب می آید. به این معنی که در سمت راننده یک در طرف دیگر دو در برای آن طراحی شده است.


معرفی هیوندا ولاستر 2018 در آستانه نمایشگاه خودروی دیترویت

تمام توان تولید شده از طریق جعبه دنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل خواهند شد. قابلیت های ارتباطی و ایمنی همانند همیشه در ولاستر 2018 نیز وجود دارند و از جمله موارد اضافه شده می توان به نمایشگر HeadsUp اشاره کرد که می تواند جذابیت ولاستر را برای رانندگان جوان افزایش دهد. هنوز خبری از زمان نهایی عرضه و قیمت این ماشین در پیکربندی های مختلف از سوی هیوندا منتشر نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج