۶۶۳۸۰۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

اوباما به صحنه سیاست باز می گردد

باراک اوباما با اعلام پیامی رسمی ضمن اعلام آمادگی خود برای بازگشت مجدد به صحنه سیاست آمریکا، ترامپ و حزب جمهوریخواه را به رقابت دعوت کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از نیوز ویک نوشت: «باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین آمریکا از آمادگی خود برای ورود مجدد به عرصه سیاست در سال جاری میلادی خبر داد.

بر اساس این گزارش، اوباما با اعلام آمادگی رسمی خود برای ورود به عرصه سیاست آمریکا، در پیامی که به همین مناسبت منتشر کرده آورده است: اگر پرزیدنت دونالد ترامپ و حزب جمهوریخواه نگران حفظ اکثریت خود در مجالس نمایندگان و سنا هستند، ماه نوامبر (به میدان) بیایند. آنها یک فاکتور بزرگ دیگر نیز پیش روی خود دارند: باراک اوباما.

گفته می شود اوباما که طی یک سال گذشته سعی کرده خود را از سیاست دور نگه دارد، در حال برنامه ریزی برای بازگشت دوباره به جهان سیاست از طریق ایفای نقش رهبری دمکرات ها در انتخابات میان دوره ای حساس سال ۲۰۱۸ است.

در همین حال، «کتی هیل» سخنگوی باراک اوباما نیز با تایید صحت این پیام اوباما گفت: اوباما در سال ۲۰۱۸ به فعالیت سیاسی خود با استقبال بیشتر و کمپین های بیشتر ادامه خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم دنیا رنگ آرامش را ببیند.

    • عبدالرحیم طلائی زاده

      بنام حق ، اگر این توهم هست که ورود مجدد اوباما به صحنه سیاست موجب کاهش فشارها بر ایران عزیز خواهد شد یک سراب بیش نیست........

    • بدون نام

      تمام ترس اوبامای بی شرف نگرانی ازشرایط نابسامان جمهوری اسلامیست که میخواهداین رژیم اسیبی نبیند

    • گچساران

      اینها فقط دنبال عقاید خودشون هستن که بیشتر سیاستهای یکدیگر را لغو میکنند وگر نه اوباما اتش خاور میانه را روشن کرد والان هم دولت کنونی سعی دارد نگذارد خاموش شود دولت مردان امریکا از زمانی که دستشان از ایران کوتاه شده هیچوقت دنبال رابطه با ایران نبودن فقط دنبال سلطه گری کشورها میگردن که کشوری مثل ایران فقط در خواب ببیند ایران هم به لطف خدا بقیه گشورهای دیگر را بیدار کرده که دیگه استکبار تمام شد تا خود کشورهای امریکای لانین هم دارن بیدار میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج