جاباما
۶۶۳۹۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویسی: خارج از خانه، برای نباختن بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد، تیمش برای نباختن در دیدارهای خارج از خانه و کسب سه امتیاز در دیدارهای خانگی تلاش می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: عبدالله ویسی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم با این تماشاگران تحت فشار قرار بگیریم. در ۱۰ دقیقه ابتدایی تحت فشار قرار گرفتیم و گل هم خوردیم. در نیمه اول کمی عصبی هم بودیم، اما پارس جنوبی فوق‌العاده بازی کرد. در نیمه دوم بهتر از حریف بودیم و یک موقعیت گلزنی دیگر هم داشتیم که تبدیل به گل نشد. در کل بازی زیبایی بود و تماشاگران از این مسابقه لذت بردند. به تلاش بازیکنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان اینکه دیدار سختی مقابل پارس جنوبی داشتند، تصریح کرد: ما برای نباختن در خارج از خانه و پیروزی در دیدارهای خانگی بازی می‌کنیم. اگر در بازی‌های خارج از خانه هم پیروز شویم که خیلی عالی می‌شود. شرایط پارس جنوبی خیلی سخت بود. آنها در پنج شش دیدار پیاپی به پیروزی دست نیافته بودند و از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتند، اما وضعیت روحی تیم ما بهتر بود و چند هفته است که از انتهای جدول فاصله داریم. هر چقدر از لیگ برتر بگذرد روند تیم‌مان بهتر می‌شود.

ویسی در مورد تصمیم سعید کاظمی داور این مسابقه در اعلام پنالتی به سود پارس جنوبی خاطرنشان کرد: من کاری به داوری ندارم، اما فکر می‌کنم آن پنالتی درست نبود. اگر آن پنالتی گل می‌شد ممکن بود گل‌های بیشتری دریافت کنیم. خدا را شکر بچه‌ها زحمات شیخ‌ویسی را جبران کردند و به گل تساوی دست یافتیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد شعارهای هواداران پارس جنوبی که اعتقاد داشتند که آبی‌پوشان خوزستان وقت‌کشی کردند، گفت: ما هیچ‌وقت وقت‌کشی نمی‌کنیم حتی اگر از حریف پیش افتاده باشیم. قطعاً اگر بازیکنی این کار را کرده باشد، او را جریمه خواهیم کرد.

ویسی در مورد اینکه آیا عادل کلاه‌کج به شیخ‌ویسی گفت که خودش را زمین بیندازد، اظهار داشت: نمی‌دانم اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد معذرت‌خواهی می‌کنم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص فعالیت باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تصریح کرد: ماهینی در اهواز حضور دارد و به تیم ما اضافه شده است. یعقوب کریمی، عادل کلاه‌کج و اسماعیل شریفات نیز به تیم ما آمده‌اند و به ما کمک می‌کنند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص عملکرد بازیکنان بوشهری این تیم خاطرنشان کرد: خوزستان و بوشهر به هم نزدیک هستند و ما هم چند بازیکن بوشهری داریم که از آنها راضی هستیم. باز هم از این استان استعدادیابی خواهیم کردو البته الان استان بوشهر در لیگ برتر تیم دارد، اما اگر تیمی نبود باز هم بازیکنان بوشهری به استقلال خوزستان اضافه می‌کردیم.

ویسی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا مشکلات مالی در باشگاه استقلال خوزستان وجود دارد یا خیر اظهار داشت: شما (خبرنگاران) که اینجا هستید هم مشکل مالی دارید!

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه شما که قبلاً فوتبال پاکی را ارائه می‌کردید و چرا در این مسابقه استقلال خوزستان به وقت‌کشی روی آورد، گفت: ما در این مسابقه وقت‌کشی نکردیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد غیبتش در نشست خبری قبل از بازی که خبرنگاران آن را بی‌احترامی به خود تلقی کردند، بیان کرد: ما نمی‌خواستیم به کسی بی‌احترامی کنیم. شما کاملاً درست می‌گویید. من پیش‌تر در اهواز در نشست خبری حاضر می‌شدم، اما مربی حریف در این نشست شرکت نمی‌کرد. وظیفه ما این است که در نشست خبری شرکت کنیم و پاسخگوی خبرنگاران باشیم. به من گفته بودند از محل تمرین تا محل برگزاری نشست خبری یک ساعت‌ونیم زمان فاصله است و من باید در تمرین تیم شرکت می‌کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج