جاباما
۶۶۴۰۰۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

ابعاد جدید رسوایی های رئیس جمهور آمریکا؛

ارتباط ترامپ با بازیگر فیلم های مستهجن؟!

در پی رسوایی جدید رئیس جمهور آمریکا مبنی بر پرداخت حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای مخفی ماندن رابطه نامشروع، اکنون جزئیات بیشتری درباره این رسوایی جنسی منتشر شده است.

خبرگزاری میزان: در پی رسوایی جدید دونالد ترامپ مبنی بر پرداخت حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای مخفی ماندن رابطه نامشروع، اکنون جزئیات بیشتری درباره این رسوایی جنسی منتشر شده است.

پایگاه «دیلی‌میل» گزارش داد: «استورمی دانیلز» به «جاکوب ویزبرگ»، روزنامه‌نگار آمریکایی مجله «اسلیت»، گفته است که در طول سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ با ترامپ رابطه نامشروع جنسی داشته است.

جاکوب ویزبرگ می‌گوید که در فاصله ماه‌های آگوست و اکتبر سال ۲۰۱۶ و پیش از انتخابات این موضوع را پیگیری کرده و استورمی دانیلز شایعات در این باره را تأیید کرده است.

در همین حال «آلانا ایوانز»، بازیگر فیلم‌های هرزه‌نگارانه، در مصاحبه با شبکه خبری «ان‌بی‌سی» گفته است که ترامپ وی را به رابطه نامشروع با حضور یک نفر دیگر دعوت کرده است.

ایوانز می‌گوید که در سال ۲۰۰۶ استورمی دانیلز با وی تماس گرفته و او را به هتلی دعوت کرده که وی به همراه ترامپ در آن بوده‌اند.

وی در ادامه مصاحبه با ان‌بی‌سی گفته است که در تماس استورمی دانیلز، ترامپ نیز با وی مکالمه کرده و وی را به هتل دعوت کرده است.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که هفته گذشته نیز نشریه «وال‌استریت ژورنال» گزارش داد که یکی از وکلای رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در آمریکا مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به یک بازیگر زن پرداخت کرده تا روابطه نامشروع خود با دونالد ترامپ را مخفی نگه‌دارد.

بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، «میشل کوهن» یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری این مبلغ را به عنوان حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های متهجن پرداخت کرده است.

در پی انتشار اخباری مبنی بر پرداخت ۱۳۰ هزار دلار به یک بازیگر زن آمریکایی از سوی ترامپ برای مخفی ماندن روابط نامشروع، استراتژیست برکنار شده دولت ترامپ نیز اعلام کرد که وکیل ترامپ به ۱۰۰ زن چنین پرداخت‌هایی داشته است.

«استیو بنون» در مصاحبه با «مایکل ولف»، نویسنده کتاب «آتش و خشم» گفته است که وکیل ترامپ در دوران انتخابات ریاست جمهوری برای مخفی ماندن روابط نامشروع وی به ۱۰۰ زن پول‌هایی را پرداخت کرده است.

این نخستین رسوایی جنسی ترامپ نیست و ماه‌های اخیر نیز موضوع رسوایی جنسی ترامپ بار دیگر مطرح شد و سه زن وی را به آزار جنسی متهم کردند.

این زنان با برگزاری یک نشست خبری از کنگره درخواست کردند تا تحقیقاتی را درباره آزار جنسی ترامپ آغاز کند.

علاوه بر این از جمله مواردی که در مبارزات انتخاباتی سال گذشته آمریکا واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و موضوع بحث برانگیزی که آثار آن هم‌اکنون نیز پا بر جاست، ویدئوی جنجالی مربوط به ترامپ بود که نخستین بار به وسیله واشنگتن پست منتشر شد.

واشنگتن پست ویدئویی غافلگیر کننده مربوط به اظهارات تند و شرم آور دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۵ درباره زنان، را منتشر کرد که انتشار این ویدئو واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

دونالد ترامپ در پی انتشار گزارش وال‌استریت ژورنال رباره حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری، این خبر را تکذیب کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سانی

      ما که نفهمیدیم چی شد؟
      این همه اسم عجیب و غریب چی بود..
      لعنت خدا بر ترامپ احمق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج