۶۶۴۰۴۴
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

قصور احتمالی چین در امدادرسانی به سانچی

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت که تا الان نشانه‌ای مبنی بر کوتاهی چین در امدادرسانی به سرنشینان نفتکش سانچی وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت که تا الان نشانه‌ای مبنی بر کوتاهی چین در امدادرسانی به سرنشینان نفتکش سانچی وجود ندارد.

جلال میرزایی با اشاره به طرح ابهاماتی در خصوص قصور احتمالی دولت چین در امدادرسانی به سرنشینان کشتی سانچی، گفت: ما نباید درباره مسائلی که اطلاع دقیقی از آن نداریم پیش داوری کنیم آن هم در مورد کشوری که روابط گسترده‌ای با آن داریم.

وی افزود: چه بسا جریانی به دنبال این است که این موضوع را بهانه‌ای کند تا باعث تیرگی روابط ما با چین شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس خاطرنشان کرد: ما باید در قالب یک هیات کارشناسی و فنی این موضوع را بررسی کنیم که آیا کوتاهی از طرف دولت چین رخ داده یا خیر و نباید این موضوع را در سطح موضع‌گیری‌ها تقلیل دهیم. در واقع باید اجازه دهیم تیم کارشناسی موضوع را بررسی کند و ابعاد قضیه را تحلیل کند تا ببینیم چه نتایجی به دست می‌آید.

میرزایی گفت: آن موقع می‌توانیم با چینی‌ها در این باره صحبت کنیم. تا الان چیزی که نشان دهد چینی‌ها در این حادثه کوتاهی کرده‌اند وجود ندارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان اظهار کرد: چینی‌ها در چند مرحله برای خاموش کردن آتش تلاش کردند اما موفق به مهار آتش نشدند اما در هر صورت ما منتظر دریافت گزارش‌ها در این زمینه می‌مانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر کوتاهی نشد چطور همه ملوانان آنها با کشتی شون نجات یافتند ولی ملوانان ما نه در حالی که اصلا احتمال غرق شدن کشتی سانچی در میان نبود. در ثانی همه اذعان دارید در برخورد اولیه دو کشتی انفجار شدید ایجاد شده گاز بسیار سمی و خطرناک سولفید هیدروژن به مساحت یک کیلومتر پخش شده واين گاز بسیار کشنده هست.چطور شد کسی از آنان اصلا حتی،مسموم هم نشد. شما می فرمایید یعنی بخاطر بهم خوردن روابط تجاری دو کشور اصلا حرفی نزنيم.

    • حق گو

      وقتی شب دست از مهار آتش بر میداشتن و باز صبح به کارشون ادامه میدادن معلومه که کوتاهی کردن،دیگه از این واضحتر که کار شکنی کردن

    • رفیعی نسب

      بس چراتیتر میزنید میگید که چینیها قصد نداشتن اتش خاموش کنن وهمین طوری بیرحمیشان رانشان دادن یکیهم که قبلا نماینده بوده مثلا گفته بودن فامیلش بوده یک حرکتی اگر میکرد به مسیولین میگفت جلوی فاجعه گرفته میشد اینقدر جان دریانوردان براشون عزیز نیست به فکر روابطشونن

    • بدون نام

      چطور اون کشتی نجات یافتن کامل اما مردم حتی 30 ثانیه زمان نداشتن از قایق نجات استفاده کنن؟؟

    • بدون نام

      چرا چراغ و رادار و بی سیماشون خاموش بوده چرا به ملوانان کشتی چینی اجازه مصاحبه نمیدن

    • ح

      دوستان زیاد احساساتی نشوید همه کالاهای ما از جنس چینی شده حتی عواطف که بیکیفیت ،یکبار مصرف و از همه مهمتر ارزانتر ند زود خرید و فروش میشن به اینها هم توجه داشته باشید

    • بدون نام

      حتمی

    • بدون نام

      به نظر شما تیتر این خبر با متن خبر مغایرت ندارد

    • بدون نام

      بریم دنبال گل مراد نظر بده

    • بدون نام

      ابله احتمالی نبود ،عمدی بود

    • بدون نام

      قصور ازاین واضح تر که خدمه وکشتی خودشون رو به سرعت به ساحل رسوندن ولی به دلیل جلوگیری از آلودگی محیط زیست گذاشتن کشتی ومحتویاتش بسوزه درضمن اگه ریگی تو کفششون نیست مگر نه اینکه همه خدمه کشتی اونا سالمند پس میدونن چه اتفاقی افتاده که تصادف شده بیارن جلو دوربینای رسانه ها توضیح بدن اصلاً چی شد که این اتفاق افتاد ولی اونارو قایم کردن واجازه مصاحبه نمیدن چون میدونن قطعاً مقصرن

    • بدون نام

      کدوم تصادف ? گشایی درکار نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج