جاباما
۶۶۴۲۶۶
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

جزئیات انفجار گاز اسلامشهر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر ضمن تشریح جزئیات انفجار گاز اسلامشهر گفت: در این حادثه به ۱۸۵ واحد آسیب وارد شده است.

خبرگزاری مهر: یوسف منطقی، در گفتگو با خبرنگار در خصوص انفجار مهیب گاز که روز گذشته در شهرک امام حسین(ع) اسلامشهر رخ داده بود، اظهار داشت: خسارت های وارد شده در جریان انفجار گاز بسیار زیاد است.

وی افزود: تاکنون نزدیک ۱۸۵ واحد آسیب دیده است و هنوز هم بررسی ها ادامه داشته و احتمال افزایش تعداد واحدهای آسیب دیده وجود دارد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر افزود: روز گذشته دادستان اسلامشهر در منطقه انفجار گاز حاضر شده و از پرداخت خسارت های واحد های آسیب دیده خبر داد و این اقدام به آرامش مردمی که واحدهای آن ها دچار خسارت شده بود، انجامید.

منطقی افزود: پس از اصابت بیل مکانیکی به لوله گاز، حدود ۲۰ دقیقه، که گاز خام در حال فوران بوده است و در این مدت مردم اوضاع را مدیریت کرده بودند و چند کاسب محل و مصالح فروش در این مدت مردم را از خانه های خود به بیرون کشیدند وگرنه تعداد مصدومان و تلفات قطعا بیشتر از این تعداد فعلی می شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر گفت: پس از ۲۰ دقیقه و وقوع انفجار بر اثر اتصالات برق، با آتش نشانی تماس حاصل شده است و ایستگاه «میان آباد» آتش نشانی اسلامشهر در حدود ۳ دقیقه حود را به محل حادثه رسانده است و پس از حضور آتش نشانان و مشاهده حجم بالای حریق، درخواست نیروی کمکی از مرکز شده، که نیروی کمکی نیز در مدت ۴ دقیقه خود را به محل رسانده است.

وی افزود: اگر همان ابتدا و قبل از وقوع انفجار با آتش نشانی تماس حاصل می شد، بهتر می توانستیم، حادثه را مدیریت کنیم، در واقع زمان انفجار تا حضور آتش نشانان ۳ دقیقه بوده است و مردم در ۲۰ دقیقه قبل از انفجار اقدام به فرار می کردند و کسی تماسی با آتش نشانی نگرفته بود، البته اگر انفجار همان دقایق اول و قبل از فرار مردم رخ می داد، میزان مصدومان به بالای ۱۰۰ نفر می رسید، چرا که تنها در ۲ منزلی که به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شده است، بالای ۲۰ نفر سکونت داشتند.

منطقی گفت: تمام شیشه های واحدهای مسکونی در کوچه پشتی و روبرویی فرو ریخته است و تلویزیون در طبقه سوم کوچه دوم بر اثر حرارت ذوب شده بود و کسی امکان نزدیک شدن از ۵۰ متری را نداشته و آتش نشانان با ایجاد یک دیوار حائل با آب نزدیک رفته و از ۲۰ متری اقدام به اطفا می کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • lili

      هر بلایی
      چرا سر ایرانیا میاد خدایا .

    • مریم

      این اولین اشتباه اداره آب نیست....همه چی رو هوا هست

    • ایرانی

      فقط همینو بگم که هر شخصی که منتصب میشه به عنوان شهردار علی الخصوص شهر های اقماری .هر چه تعداد بنرهای تبریک ،با عبارات تملق آمیز ،مثل:انتصاب به جا.....انتخاب شایسته.....وامثال اینها...بی کفایتیش وضعف مدیریتیش بیشتر محرز میشه...
      مدیران امروزی اکثر ارگانهای دولتی ،ماشینهای امضاء هستند.که کمتر از پشت میزش تکون میخورن.مدیرای موفق اونایی هستند که گاهی وقتها خودشونو در گیر جزییات کارها قرار بگیرن.

    • ناشناس

      خدایا چه خبره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج