۶۶۴۳۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

لس آنجلس تایمز

حمله آمریکا به سوریه ۳ روز طول می کشد

یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه نوشت حمله آمریکا به سوریه سه روزه خواهد بود.

عصر ایران: یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه نوشت حمله آمریکا به سوریه سه روزه خواهد بود.

روزنامه لس آنجلس تایمز در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشت: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در حال آماده سازی برای حملات قوی تر در مدت زمان طولانی تر نسبت به برنامه قبلی حمله به سوریه است.

به نوشته این روزنامه، قرار است در برنامه جدید آمریکا، حجم و زمان حملات نظامی به سوریه، افزایش یابد و به سه روز افزایش یابد.

لس آنجلس تایمز به نقل از شماری از مقامات آمریکایی نوشت: برنامه ریزان جنگ هم اکنون تلاش می کنند حملات موشکی گسترده و پرشماری را علیه مواضعی در سوریه تدارک ببینند و به دنبال آن، حملات هوایی دیگری نیز انجام خواهد شد.

مقامات نظامی آمریکا به این روزنامه گفته اند کاخ سفید خواستار فهرست گسترده تری از اهداف در مقایسه با فهرست اولیه است. در فهرست اولیه، نام ، مشخصات و مختصات ۵۰ هدف در سوریه ذکر شده بود.

هدف از افزایش حملات هوایی علیه سوریه در حمله احتمالی، افزایش آسیب رساندن به نیروهای نظامی بشار اسد رئیس جمهور سوریه است.
برنامه ریزان در پنتاگون هم اکنون در حال بررسی موضوع استفاده از نیروی هوایی و همچنین 5 ناوشکن آمریکا در شرق دریای مدیترانه هستند. این ناوشکن ها در شلیک موشک های کروز به سوریه فعال خواهند بود. جنگنده های آمریکایی نیز موشک های هوا به زمین را از فاصله ای خارج از شعاع پدافند هوایی سوریه به سمت اهداف مورد نظر در خاک این کشور، هدف گیری و شلیک خواهند کرد.

ناوهواپیما بر یو اس اس نیمیتز و سه ناوشکن نیروی دریایی آمریکا متمرکز در دریای سرخ نیز شلیک موشک های کروز به سمت سوریه را در برنامه دارند.

یک افسر آگاه از برنامه ریزی جنگ آمریکا علیه سوریه هم گفت: حملات در چند مرتبه انجام خواهد شد. بعد از هر مرحله، این حملات بررسی خواهند شد اما کل حمله هوایی به مدت 72 ساعت طول خواهد کشید.

اوباما نیز قرار است روز سه شنبه آینده در سخنرانی خطاب به ملت آمریکا، درباره انگیزه ها و لزوم حمله نظامی به سوریه سخن بگوید. بخشی از این اقدام، با هدف اعمال فشار بر اعضای کنگره برای کسب رای مثبت آنها درباره حمله به سوریه صورت می گیرد.

دولت آمریکا اعلام کرده است به دلیل استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی، قصد حمله محدود با هدف تنبیه دمشق را دارد. هنوز استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی ثابت نشده است. این حمله نظامی آمریکا علیه سوریه با مخالفت های گسترده ای در جهان روبه رو شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طُرفه

      توی روز روشن دروغ میگه !!! امریکای کثیف تو بجنگی اونم سه روزه ؟!؟!؟! فکر کنم دوتا صفرشو یادت رفته جلوی عدد 3 بزاری !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج