جاباما
۶۶۴۳۹۰
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

دوربین ۴۰۰ مگاپیکسلی هاسلبلاد

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دوربین خوب را در مگاپیکسل و قیمت بالای آن می‌دانید؛ هاسلبلاد دیوانه‌ترین مدل را معرفی کرده است.

وبسایت خبرآنلاین: اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دوربین خوب را در مگاپیکسل و قیمت بالای آن می‌دانید؛ هاسلبلاد دیوانه‌ترین مدل را معرفی کرده است.

دوربین موسوم به H۶D-۴۰۰c قابلیت عکس برداری با ۴۰۰ مگاپیکسل را داشته و البته ۴۸ هزار دلار هم قیمت دارد؛ معادل یک خودروی تسلا مدل ۳!

پردازش موسوم به «مولتی‌شات» از سنسور ۵۳.۴ در ۴۰.۰ میلی‌متر در ۶ نوردهی مختلف، مشابه فناوری «پیکسل شیفت» سونی در دوربین بدون آینه A۷R III، رزولوشن بالایی را می‌سازد.

عمق تصویر ۱۶ بیت واقعی است و هر عکس ۲.۴ گیگ حجم داشته و ترکیب ۶ عکس با هم رزولوشنی معادل ۲۳۲۰۰ در ۱۷۴۰۰ پیکسل را عرضه می‌کند. بدین ترتیب رنگ‌ها به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند.

این دوربین برای افرادی مانند گوران لیلبرگ، عضو موزه تاریخ طبیعی سوئد که جزییات تصویر برایش بسیار مهم است، به درد می‌خورد. عکاسانی که در کار فشن هستند، یا کسانی که عکاسی طبیعت و چشم‌انداز انجام می‌دهند، می توانند روی این دوربین حسا باز کنند.

نمایشگر ۳ اینچی لمسی، ویدئوی ۴K، فرمت ویدئویی RAW، یو اس بی تایپ سی برای انتقال سریع، ویوی ۳۰ فریم بر ثانیه به صورت زنده، کارت حافظه دوآل از نوع CFast ۲.۰ و SD، وای فای و اپلیکیشن Phocus Mobile برای انتقال سریع فایل به صورت بی ‌سیم از ویژگی‌های این دوربین گران‌قیمت است.
دوربین ۴۰۰ مگاپیکسلی هاسلبلاد
نمونه عکس گرفته شده را با کلیک روی عکس زیر مشاهده کنید
دوربین ۴۰۰ مگاپیکسلی هاسلبلاد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج