۶۶۴۴۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رادوشوویچ: داوران از قانون من استفاده کنند

پیش از «رادو» کدام بازیکن بوده که بازی نکرده، سر بساید به سقف‌های محبوبیت؟ اصلا چه اتفاقی افتاد که این دروازه‌بان کروات اینقدر عزیز شد برای هواداران پرسپولیس؟ یک دلیلش شاید فوتبال ستاره‌پرور ایران باشد اما دلیل بزرگتر را باید در رفتارهای بوژیدار رادوشوویچ که هواداران «رادو» لقبش داده‌اند، بیابیم.

ایران ورزشی: پیش از «رادو» کدام بازیکن بوده که بازی نکرده، سر بساید به سقف‌های محبوبیت؟ اصلا چه اتفاقی افتاد که این دروازه‌بان کروات اینقدر عزیز شد برای هواداران پرسپولیس؟ یک دلیلش شاید فوتبال ستاره‌پرور ایران باشد اما دلیل بزرگتر را باید در رفتارهای بوژیدار رادوشوویچ که هواداران «رادو» لقبش داده‌اند، بیابیم. دروازه‌بانی که حتی دو فصل نیمکت‌نشینی را هم برای اعتراض و قهر کافی نمی‌داند و هرگز به حاشیه‌ها روی خوش نشان نداده است. البته که گزارشگر بد سلیقه‌ بازی کنایه‌ «کاتولیک‌تر از پاپ» را برای زشت جلوه دادن خوشحالی او بعد از گل تساوی و نجات‌بخش پرسپولیس برگزید اما هواداران به حد کفایت از این تندیس تعصب و غیرت حظ می‌برند و در نظر آنها محبوب‌ترین بازیکن تیم‌شان همین‌ دروازه‌بانی است که در این دو سال تنها ۷ بازی انجام داده.

گل نجات‌بخش پرسپولیس را نعمتی زد اما حالا همه از تو می‌گویند!

اتفاق‌های عجیب و غریبی افتاد اما مهم این است که ما بالاخره گل زدیم.

منظورت داوری بازی است؟

متاسفانه در سه بازی اخیر سوت‌ها علیه ما بوده. نمی‌دانم، اما شاید دوست ندارند ما قهرمان شویم. این را به داور هم گفتم.

برای همین کارت زرد گرفتی؟

نه کارت زرد را به خاطر مصدومیتم گرفتم (و می‌خندد).

موقعی که روی زمین افتاده بودی؟

بازیکنان گسترش در جریان بازی مدام روی زمین می‌افتادند. من هم روی زمین دراز کشیدم، پایم گرفت و به داوران گفتم کمکم کنید از جایم بلند شوم. گفتم روی نیمکت سرد بود و وقتی بعد از گل سیامک می‌خواستم خوشحالی کنم، همسترینگم آسیب دید. داور هم به عنوان پاداش، به من کارت زرد داد. بازیکنان زیادی روی زمین افتادند اما فقط من کارت گرفتم.

شاید واقعا مصدوم می‌شدند!

با آن مصدومیت‌ها مگر می‌توان بازی کرد؟ بازیکنان گسترش از همان دقیقه اول بازی با عضلات‌شان مشکل داشتند. من واقعا نمی‌دانم آنها در تمرین چه‌کار می‌کنند که اینقدر مصدوم می‌شوند. البته بد هم نشد چون من یک قانون جدید برای داوری آوردم و از این به بعد داوران می‌توانند از آن استفاده کنند. هر بازیکنی مصدوم شد و روی زمین افتاد، به او کارت بدهند.

در عوض با این کار و خوشحالی‌ات بعد از گل در نظر هواداران محبوب‌تر شدی.

من افتخار می‌کنم که عضوی از بزرگترین باشگاه ایران و آسیا هستم. شاید آرزوی خیلی‌ها بازی کردن در رئال و بارسا باشد اما باشگاه محبوب من پرسپولیس است و مثل یک پسربچه، هنوز هم رویای بازی کردن مقابل 70 - 60 هوادار پرسپولیس را دارم. هر روز با همین رویا زندگی می‌کنم و برای رسیدن به آن تلاش خواهم کرد.

چطور این همه نیمکت‌نشینی هنوز ناامیدت نکرده؟

چرا ناامید شوم وقتی عضوی از باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم؟ مهم نیست چند دقیقه بازی کرده‌ام. برای من، موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر است و تا وقتی اینجا هستم، به همه‌کسانی که پرسپولیس را حمایت می‌کنند، احترام می‌گذارم. باشگاه پرسپولیس خانه‌ من و خانواده‌ من است. تقریبا دو سال است اینجا هستم و احتمالا قرارداد جدیدی می‌بندم. می‌خواهم سال‌های زیادی اینجا بمانم.

خیلی به داوری اعتراض شد اما خود پرسپولیس هم در بازی با گسترش خیلی خوب نبود.

ما واقعا بدشانس بودیم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و این مهم‌ترین دلیل پیروز نشدن‌مان بود. امیدوارم در بازی‌های بعدی دقت و تمرکز بیشتری داشته باشیم و بتوانیم پیروزی‌های‌مان در بازی‌های قبلی را تکرار کنیم.

اما این هفته باید با پیکان بازی کنید که تنها تیمی است که امسال پرسپولیس را شکست داده؛ از طرفی احمدزاده، امیری، رسن و کمال را هم ندارید.

درست می‌گویید اما دلیل نمی‌شود که ببازیم. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم. فقط امیدوارم در سطح واقعی‌مان بازی کنیم و ببریم. باید روی قهرمانی تمرکز کنیم و تلاش‌مان این باشد که بدون تاثیر گرفتن از فشارها، بازی‌های‌مان را ببریم و قهرمان شویم. مطمئن باشید که می‌توانیم چون ما پرسپولیس هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      گلی به جمالت رادو جان!!!!

    • بدون نام

      درود بر رادوی دوس داشتنی

    • دلاوری

      بعضیها تعصب را درس میدهند امیدوارم شاگردخوبی باشیم برای یاد گرفتن

    • صادق

      دورد برشرفت تووفاداری رامعنا کردی

    • محمد

      عشقی عشق

    • بدون نام

      این بشر عشقه یه دونه است

    • محسن

      خیلی مردی رادو

    • رضاامینی

      قیرت را از تو الگو گرفتند شیر پسر

    • مهرداد

      گزارشگر فهمش نرسید که اون حرفو زد رادو هم نشان داد برای دوست داشتن‌پرسپولیس و متعصب بودن و اسطوره شدن نیازی به ملیت خاص و تعداد بازی نیست
      رادو دوستت داریم

    • بدون نام

      از گزارشگر انتظار زیادی نمیره بهرحال گزارشگر رسانه میلی هستن دیگه اینکه چطور وارد این عرصه شدن و چقدر سواد این کار رو دارن خیلی مهم نیست که اگه مهم بود الان اینجا نبودن وبه جاش چندتا ادم کارشناس خبره باسواد وبااستعداد بازیها رو گزارش میکردن

    • بدون نام

      خوب برا کفتر باز ها وکارگرای کارواش که از اروپا میان وفقط رو نیمکت تیمهای بزرگ ایران واسیا مشینن وپول میلیاردی میگیرن وجای یه جوون ایرانی تو این تیمها رو میگیرن باید هم افتخار باشه ما ایرانیها هم که ماشالله حزب باد وبا چرخش یه شال گردن سرخ آبی اسطوره میسازیم در حالی که اسطوره های خودمان وحوانامون پشت خط موندن بجای رادو مثلا امیر عابدزاده نمیتونست گلر دوم پرسپولیس بشه؟ واقعا خیلی خوبیم ما برا غریبه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج