۶۶۴۵۵۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

امین منوچهری؛ از جاسوسی تا گلزنی

مهاجمی که در سال های قبل قرار بود در کنار کریم انصاریفرد آینده فوتبال ایران را بسازند، بعد از گذراندن چند فصل کابوس وار حالا با نفت تهران به روزهای اوجش بازمی گردد.

ورزش سه: مهاجمی که در سال های قبل قرار بود در کنار کریم انصاریفرد آینده فوتبال ایران را بسازند، بعد از گذراندن چند فصل کابوس وار حالا با نفت تهران به روزهای اوجش بازمی گردد. نفت با اقتدار بازی شش امتیازی از سیاه جامگان را برد، آن هم با زدن چهارگل به حریفی که در هفته قبل پرسپولیس را نود دقیقه متوقف کرده بود. امین منوچهری مهاجم شماره ۱۱ نفت که در زمان مالکیت قدیم باشگاه با مشکلاتی مواجه شده دود حالا تبدیل به یکی از دو مهاجم اصلی تیمش شده و برابر سیاه جامگان یک گل به ثمر رساند. این بازیکن درباره بازی با سیاه جامگان گفت:« خیلی خوشحالم که توانستیم یک برد پرگل به دست بیاوریم، آن هم در لیگی که فشرده است و قدرت تیم ها خیلی به هم نزدیک شده و تیم ها اجازه نمی دهند نتایج عجیب و غریبی رقم بخورد.»

منوچهری درباره اینکه بعد از به ثمر رساندن گل سجده شکر کرد گفت:« گلی که زدم روی پاس عالی فرید محمدزاده به ثمر رسید و در آن لحظه احساس کردم خدا واقعا هوایم را دارد. البته من همیشه حضور خدا و لطفش را در زندگی حس کرده ام؛ اما این گل مثل یک هدیه ویژه بود و وظیفه داشتم سجده کنم.» او درباره شرایط امروز تیمش با مربیان جدید گفت:« بعد از روزهای تلخی که در نفت با مالک قبلی داشتیم، خوشحالم که الان شرایط خوب شده و با یک مربی با دانش از سه بازی ۷ امتیاز گرفتیم. آقای افاضلی یک مربی بسیار باهوش و کاربلد است، وقتی با او کار می کنید افسوس می خورید که چرا اینچنین مربی‌ای زودتر در لیگ برتر کار نکرده است. آقای افاضلی تمرینات و کار زیادی از بچه ها می کشد و البته همه از کار کردن با او راضی هستند.»

مهاجم نفت تهران درباره بحث جادوگری که سیاه جامگانی ها علیه نفت راه انداختند گفت:« طرح دوباره بحث جادوگری در فوتبال ایران واقعا تاسف بار است. این حرف ها راجع به تیمی که کار اصولی انجام می دهد، جایی ندارد؛ چرا که نتیجه فقط با کار و تلاش پیش می‌آید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 《پاسارگاد و پرسپولیس》

      آقای نویسنده من در این فایل خبری توون معنی مفهوم‌جاسوسی رو نفهیدم‌....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج