جاباما
۶۶۴۶۵۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

به بهانه جدایی احتمالی رونالدو

ستاره‌هایی که رئال مادرید را ترک کردند

نزدیک به یک هفته‌ است نام کریستیانو رونالدو تیتر اصلی روزنامه‌های ‌اسپانیایی است. مهاجم رئال مادرید این بار به خاطر عملکرد بدش در جام جهانی سوژه رسانه‌ها شده است و زمزمه جدایی‌اش از تیم مادریدی به مقصد یونتوس گوش می‌رسد. بارها در تاریخ باشگاه ‌اسپانیایی چنین اتفاق مشابهی رخ داده که در ادامه‌ به آنها اشاره می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: ‌نزدیک به یک هفته‌ است نام کریستیانو رونالدو تیتر اصلی روزنامه‌های ‌اسپانیایی است. مهاجم رئال مادرید این بار به خاطر عملکرد بدش در جام جهانی سوژه رسانه‌ها شده است و زمزمه جدایی‌اش از تیم مادریدی به مقصد یونتوس گوش می‌رسد. باشگاه اسپانیایی قصد دارد مهاجم ناراضی تیمش را بفروشد و نیمار را جایگزینش کند. بارها در تاریخ باشگاه ‌اسپانیایی چنین اتفاق مشابهی رخ داده که در ادامه‌ به آنها اشاره می‌شود.

ایکر کاسیاس

ستاره‌هایی که رئال مادرید را ترک کردند
او بهترین دروازه‌بان تاریخ باشگاه بود و توانست سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، پنج لالیگا و دو جام حذفی را به همراه مادرید به دست آورد. همچنین قهرمانی در جام جهانی را به همراه تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا تجربه کرد و دو بار فاتح یورو شد. با این حال مادرید به بدترین شکل ممکن با ستاره تیمش خداحافظی کرد. نشست خبری کاسیاس به تنهایی انجام شد. هواداران اشک‌های دروازه‌بان اسپانیایی را هرگز فراموش نکردند.

فرناندو ردوندو

ستاره‌هایی که رئال مادرید را ترک کردند
در انتخابات سال ۲۰۰۰ ریاست باشگاه مادرید، لورنسو سانس و فلورنتینو پرس با هم رقابت داشتند. ردوندو از سانس حمایت کرد و پس از پیروزی پرس، او مادرید را به مقصد میلان ترک کرد.

فرناندو هیرو

ستاره‌هایی که رئال مادرید را ترک کردند
مادرید در سال ۲۰۰۳ قهرمان لالیگا شد. باشگاه تصمیم گرفت ویسنته دل بوسکه (سرمربی) و کاپیتان ‌اسپانیایی تیم را به خاطر عملکرد نه چندان درخشان کنار بگذارد. سفید پوشان وارد دوره‌ای شدند که نتوانستند چهار سال قهرمانی را تجربه کنند. مدافع مالاگایی به قطر رفت.

گوتی

ستاره‌هایی که رئال مادرید را ترک کردند
مدافع ‌اسپانیایی در سال ۲۰۱۰ اعلام کرد که پس از پایان قراردادش در پایان فصل آن را تمدید نخواهد کرد. او این کار را انجام داد و به صورت بازیکن آزاد به بشیکتاش پیوست.

رائول گونسالس

ستاره‌هایی که رئال مادرید را ترک کردند
مهاجم بزرگ و اسطوره تیم مادریدی در سال ۲۰۱۰ ‌اسپانیا را ترک کرد و به شالکه پیوست. باشگاه اعلام کرد که رائول در یک نشست خبری خداحافظی خواهد کرد اما فشار هواداران باعث شد آنها بتوانند وارد سانتیاگوبرنابئو شوند تا با اسطوره شماره "هفت" تیمشان خداحافظی کنند.

رونالدو نازاریو

ستاره‌هایی که رئال مادرید را ترک کردند
مهاجم برزیلی در زمستان ۲۰۰۷ مادرید را ترک کرد. آسیب‌دیدگی‌های متعددش در آخرین سال حضورش تاثیرگذار بود. در آن زمان رود فان نیستلروی نقش کلیدی را در گلزنی برای سفید پوشان داشت.

لوییس فیگو

ستاره‌هایی که رئال مادرید را ترک کردند
بازیکن "کهکشانی‌ها" (لقب رئال مادرید در سال ۲۰۰۰) اولین فوتبالیستی بود که این باشگاه را ترک کرد. او پس از پشت سر گذاشتن پیش فصل به همراه تیم مادریدی این باشگاه را ترک کرد و به اینتر پیوست.

آلفردو دی استفانو

ستاره‌هایی که رئال مادرید را ترک کردند
مهاجم آرژانتینی در سال‌های ۵۰ بهترین بازیکن جهان بود. مادرید در سال ۱۹۶۴ فینال جام اروپا را در وین برابر اینتر از دست داد. باشگاه او را در این قضیه مقصر دانست و دی استفانو پس از بحث با سرمربی و رییس باشگاه به ‌اسپانیول رفت. مهاجم آرژانتینی پس از دو فصل بازی از فوتبال خداحافظی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سوفی

      واه واه واه

    • مومو

      کاکا :((((

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج