جاباما
۶۶۴۶۸۷
۹ نظر
۵۰۱۵
۹ نظر
۵۰۱۵
پ

احتمال تولید بنز در ایران از سال آینده

براساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده، از اوایل سال ۹۷ تولید خودروهای سواری مرسدس بنز در ایران شروع می‌شود. احتمال دارد در سال آینده، شاهد تولید حدود ۲۵۰۰ دستگاه از مدل‌های پایین‌رده‌ی خودروی سواری مرسدس‌بنز در ایران باشیم.

وبسایت دیجی کالامگ - خشایار شاهسون: براساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده، از اوایل سال ۹۷ تولید خودروهای سواری مرسدس بنز در ایران شروع می‌شود. احتمال دارد در سال آینده، شاهد تولید حدود ۲۵۰۰ دستگاه از مدل‌های پایین‌رده‌ی خودروی سواری مرسدس‌بنز در ایران باشیم.
احتمال تولید بنز در ایران از سال آینده

آبان سال ۹۵ بود که زمزمه‌هایی از تولید بعضی از محصولات آلمانی از شرکت‌های بنز، ب‌ام‌و و فولکس‌واگن در ایران را شنیدیم. حتی برای همین اقدام، در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان‌ماه پارسال، چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران در سالن اجلاس سران برگزار شد. حتی پیش از این خبرهایی درمورد تولید بعضی از اتومبیل‌های خودروسازهای خارجی به گوش می‌خورد. با این حال، بیشتر از یک سال از آخرین اخبار قطعی از تولید محصولات آلمانی در ایران می‌گذرد که دوباره زمزمه‌ی تولید بعضی از اتاق‌های مرسدس‌بنز را می‌شنویم.

به گزارش ایسنا، در ابتدای دهه جاری صنعت خودرو حال و روز مناسبی نداشت. بیشتر شرکای مطرح اروپایی و آسیایی صنعت خودرو ایران را ترک کرده بودند و خودروسازان داخلی نیز به ناچار دست به دامان چینی‌ها شده بودند. طبق اطلاعات به دست‌ آمده توافقات نهایی بین ایران خودرو و شرکت دایملر برای تولید خودروهای سواری مرسدس بنز در ایران صورت گرفته و از اوایل سال ۹۷ تولید این محصولات در ایران آغاز می‌شود. تولید خودروهای مرسدس بنز در ایران با ساخت داخل بالای ۲۰ درصد آغاز خواهد شد و با توجه به‌ آنکه در حدود دو دهه قبل نیز خودروهای سواری بنز در ایران تولید می‌شد هم‌اکنون خط تولید این محصول در ایران در حال به‌روزسانی و آماده‌سازی است.

پیش از این، ایران تجربه‌ی تولید و مونتاژ محصولات مرسدس‌بنز را دارد؛ سال ۱۳۸۰ مذاکرات اولیه برای ورود اتومبیل‌های اشتوتگارتی به میان آمد و از سال ۱۳۸۱، شرکت ستاره ایران به عنوان نماینده‌ی شرکت دایملر، مالک‌ مرسدس‌بنز، فعالیت خود را آغاز کرد. طولی نکشید که در سال ۱۳۸۵، ایران‌خودرو تولید اتاق E کلاس را در برنامه‌ی خود قرار دادند تا در شرکت تاپ‌خودرو تولید شود.

به نظر شما، احتمال تولید محصولات مرسدس‌بنز در ایران چقدر است و تا چه حد می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      00000000000درصد

    • بدون نام

      من که چشمانم آب نمی نوشند‌...

    • رضا

      با توجه به مشکلاتی که برای برنامه هسته ای در حال وقوع است به احتمال زیاد با خروج آمریکا از برجام توافق ایران خودرو و بنز هم تحت تأثیر آن به سر انجام نرسد.

    • بدون نام

      بنز سی سال پیش و از رده خارج را بطور درب و داغون مونتاژ و به قیمت نجومی و فقط با سوء استفاده از نام بنز به ملت قالب خواهند کرد!

    • پیمان مهرابی

      به نظرم فعال کردن بخش نخبه ی جامعه ی طراحان و تولیدکنندگان خودرو خیلی بهتر از پذیرش خفت و خواری مونتاژ ماشین های رده پایین و داغون شرکت های غربی اروپایی باشه ، لطفاً به ایرانی اعتماد کنید .

    • بدون نام

      مسعولان ما باید دقت کنند که کجای کار ما ایراد دارد که به بنز التماس می کنیم. این همه خودروی با کیفیت

    • بدون نام

      بنز مال چه سالی بود حالا

    • بدون نام

      منظور از تولید بنز فقط چسبوندن لوگوش و قیمتشه دیگه

    • بدون نام

      لابد به قیمت خون باباشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج