۶۶۴۶۹۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اولین اطلاعات از گوشی آلکاتل V۳ به بیرون درز کرد

امروز اطلاعات جدیدی از گوشی آلکاتل ۳V به بیرون درز کرد. شرکت آلکاتل امسال گوشی‌هایش را در سری‌های ۱، ۳ و ۵ راهی بازار می‌کند. همه این گوشی‌ها هم با صفحه نمایشی با نصبت تصویر ۱۸:۹ راهی بازار می‌شوند. امروز اطلاعاتی از یکی از مدل‌های سری ۳ به نام ۳V به بیرون درز کرده است.

وبسایت دیجی کالا - مجید نوردوست: امروز اطلاعات جدیدی از گوشی آلکاتل ۳V به بیرون درز کرد. شرکت آلکاتل امسال گوشی‌هایش را در سری‌های ۱، ۳ و ۵ راهی بازار می‌کند. همه این گوشی‌ها هم با صفحه نمایشی با نصبت تصویر ۱۸:۹ راهی بازار می‌شوند. امروز اطلاعاتی از یکی از مدل‌های سری ۳ به نام ۳V به بیرون درز کرده است.
اولین اطلاعات از گوشی آلکاتل V3 به بیرون درز کرد

این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده و دو دوربین پشت دارد که هر دو سنسور آن ۲ مگاپیکسلی است. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی V۳ به تراشه مدیاتک MT۶۷۳۷ مجهز شده که به چهار هسته Cortex-A۵۳ با فرکانس ۱٫۴۵ گیگاهرتزی مجهز شده است. این گوشی ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

گوشی جدید شرکت آلکاتل دو سیم‌کارته خواهد بود و از درگاه کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. بلوتوث ۴٫۲ برای آن در نظر گرفته شده و با پورت USB-C می‌شود باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را شارژ کرد. سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی هم در پشت قرار گرفته است.

این تلفن همراه هوشمند تنها ۸٫۰۵ میلی‌متر ضخامت و ۱۶۹ گرم وزن دارد. شایعات می‌گویند که گوشی آلکاتل V۳ با قیمت ۱۷۹ یورو در کشورهای آروپایی راهی بازار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج