۶۶۵۰۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

بهترین هتل های جدید سال ۲۰۱۳ (۱۱)

سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از ۵۷ کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (11)





برترین ها: سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

دورادو بیچ، منطقه محافظت شده ریتز-کارلتون (Dorado Beach, a Ritz-Carlton Reserve) در دورادو، پورتو ریکو

صد اتاق جدید و 14 سوئیت در ویلاهای مدرن در امتداد ساحل بکری در 20 مایلی غرب سان خوان قرار گرفته است. این گردشگاه که در محل هتل ساحلی مشهور لورانس راکفلر واقع شده است و حالا منطقه محافظت شده ریتز-کارلتون است، شامل اسپای اختصاصی، زمین های گلف، زمین های تنیس و آشپزی محلی می شود. این هتل 11 ویلای دو طبقه گرم و زیبا دارد که همه آنها تراس دارند و منظره اقیانوس از آنها پیداست.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (11)

سنت رجیس (St. Regis) در دوحه، قطر

یک مگا هتل با ۳۳۸ اتاق روی دماغه ای بین منطقه تجاری دوحه و مجتمع هنرهای کانتارا قرار گرفته است. اتاق ها مشرف به کشتی ها و آسمانخراش ها هستند. یک رولز رویس ۱۹۱۱ متعلق به یکی از اعضای خانواده حاکم بر قطر، در لابی این هتل خودنمایی می کند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (11)

اتول (The Atholl) در ادینبورگ، اسکاتلند

اتول یک خانه روستایی قرن هجدمی است که به هتلی با چهار سوئیت تبدیل شده است و هر سوئیت یک آشپزخانه، یخچال، سرویس قصابی خصوصی و یک آشپز دارد. اتاق های آن بزرگ و جادار هستند و مبلمان آن بزرگ است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (11)

گلنکو هاوس (Glencoe House) در گلنکو، اسکاتلند

هفت سوئیت با اتاق های نشیمن و ناهارخوری در ساختمان چهارطبقه بزرگی از جنس گرانیت و ماسه سنگ قرار دارند. این ساختمان در حدود سال ۱۸۹۰ ساخته شده و اطراف آن حدود ۱۰ جریب باغ خصوصی و بیشه زار وجود دارد. سقف های گچبری شده با خاربن، رز و برگ های بلوط تزئین شده اند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (11)

متروپول پالاس (Metropol Palace) در بلگراد، صربستان

هتلی دهه پنجاهی که به دوره شکوفایی و رونق بلگراد به عنوان شهر زیبای اروپای شرقی و مقصد زیبای گردشگران برمی گردد. این ساختمان که توسط شرکت طراحی MKV مستقر در لندن، نوسازی شده است، ۲۳۹ اتاق دارد و در یکی از شیک ترین خیابان های شهر واقع شده است. کفپوش آن پارکت است و پانل کاری تراورتن و لوسترهای شیک قدیمی آن را کاملاً مدرن کرده اند. اتاق های آن بزرگ و جادار هستند و حمام و دستشویی از مرمر قهوه ای هستند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (11)

دبلیو سنگاپور-سنتوسا کاو (W Singapore-Sentosa Cove) در سنگاپور، سنگاپور

هتلی از جنس شیشه و فولاد با ۲۴۰ اتاق در جزیره سنتوسا، پر از سواحل زیبا، زمین های گلف و سرسره های آبی، فقط ۱۵ دقیقه با تاکسی از مرکز شهر سنگاپور فاصله دارد. نمای هفت طبقه آن به زیبایی به دور استخری عظیم خم شده است و نورپردازی آن در طول روز از نقره ای به صورتی و بنفش تغییر می کند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (11)

گردشگاه واندر اوربانی (Vander Urbani Resort) در لیوبلینا، اسلونی

چهار خانه قرون وسطایی بهم پیوسته در شهر باستانی لیوبلینا، این گردشگاه را تشکیل می دهند. این هتل ۱۶ اتاقه رو به رودخانه، استخری روی بامش دارد و یک استودیوی یوگا هم دارد. سطوح داخلی آن از آینه، شیشه و مرمر ایتالیایی به سه رنگ تشکیل شده است که نور را منعکس می کنند و حالتی فضایی خلق می کنند. اتاق های مهمانان مبلمانی منحصر بفرد دارند و پالت رنگی اتاق ها بیشتر بنفش روشن و خاکستری نقره ای است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (11)

مادیکوی سافاری لژ (Madikwe Safari Lodge) در منطقه محافظت شده مادیکوی، آفریقای جنوبی

گردشگاهی در لبه صحرای کالاهاری که منطقه بدون مالاریای مادیکوی قرار گرفته است. بزرگترین لژ در میان سه لژ مهمان، ۱۲ سوئیت دارد که تراس های خصوصی و استخر و دوش فضای باز دارند. دو لژ کوچکتر که هر کدام چهار سوئیت دارند، مخصوص زوج ها و مهمانی های خصوصی هستند. ساختمان ها زیبایی روستایی دارند و فضای داخلی اتاق ها مناظر زیبایی از حیات وحش و آسمان آبی دارند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (11)

کونراد (Conrad) در سئول، کره جنوبی

هتلی در کنار رود با ۴۳۴ اتاق در مرکز تجاری بین المللی سئول، در نزدیکی پارک یئویدو قرار دارد و دسترسی خوبی به مترو دارد. از اتاق های این هتل مناظر شهر دیده می شود و نمای کلی از مرمر براق و شیشه کف تا سقف و نور فراوان تشکیل شده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (11)

هتل دو پلاسا ریال (Hotel DO Plaça Reial) در بارسلونا، اسپانیا

هجده اتاق شیک و باکلاس در پلاسا ریال، یکی از خوش منظره ترین مناطق شهر، قرار گرفته اند. این هتل همان ساختمان هنری در بارسلوناست که دوست داشتید ببینید.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (11)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج