۶۶۵۰۹۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸

خودرو مفهومی لکسوس LF-۱ Limitless

خودرو مفهومی لکسوس LF-۱ Limitless در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸ معرفی شد. این خودرو شاسی بلند لوکس، ظاهرا نسل جدید خودرو لکسوس ال ایکس است که ۱۰ سال پیش عرضه شده است.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: خودرو مفهومی لکسوس LF-۱ Limitless در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸ معرفی شد. این خودرو شاسی بلند لوکس، ظاهرا نسل جدید خودرو لکسوس ال ایکس است که ۱۰ سال پیش عرضه شده است.

همگان منتظر بودند تا شرکت خودروسازی لکسوس با حضور در نمایشگاه دیترویت از چهارمین نسل خودرو لکسوس LX خود که بیش از یک دهه از عرضه آخرین نسل آن می‌گذرد همراه با تغییراتی تازه پرده برداری کند؛ اما لکسوس در تصمیمی کاملا متفاوت از یک خودروی مفهومی به نام لکسوس LF-۱ Limitless در این رویداد بزرگ جهانی پرده برداری کرد.

خودرو مفهومی لکسوس LF-1 Limitless
لکسوس LF-1 Limitless ، نسل جدید لکسوس ال ایکس

حال بسیاری از کارشناسان بر این باورند که لکسوس LF-1 Limitless در واقع طرح مفهومی از نسل آینده خودرو لکسوس ال ایکس خواهد بود. به گفته‌ی لکسوس، این خودرو مفهومی توسط گروه CALTY در جنوب کالیفرنیا به طراحی رسیده است. این گروه پیشتر نیز اقدام به طراحی خودرو مفهومی لکسوس FT-1 کرده بود، با این تفاوت که خودرو مفهومی لکسوس LF-1 Limitless یک خودرو شاسی بلند خواهد بود که در آینده‌ای نزدیک به یک محصول واقعی با تولید انبوه خواهد رسید. اگر چه هنوز نام نهایی آن مشخص نیست.

خودرو مفهومی لکسوس LF-1 Limitless

در اولین نمونه‌های به طراحی رسیده این خودرو، CALTY از ابعادی برابر با طول ۵۰۱۴ میلی‌متری، عرض ۱۹۸۶ میلی‌متری، ارتفاع ۱۶۰۵ میلی‌متری و فاصله محوری ۲۹۷۴ میلی‌متری جهت طراحی و نصب محورهای پشتی و جلویی استفاده کرده است. مجموع این قطعات بر روی چهار رینگ بزرگ ۲۲ اینچی سوار خواهند شد که شاید استفاده از این اندازه در نمونه قابل تولیدی کمی بعید باشد و به جهت کاهش هزینه‌های ممکن، لکسوس از رینگ‌های کوچکتری بر ری خودرو مفهومی لکسوس LF-۱ Limitless استفاده کند.

خودرو مفهومی لکسوس LF-1 Limitless

خودرو مفهومی لکسوس LF-1 Limitless

همانند بسیاری از طرح‌های کانسپت دیگر، لکسوس نیز برای خودرو کانسپت جدید خود سیستم نیروی محرکه‌ای را هنوز در نظر نگرفته است، اما آن‌ها تایید کرده‌اند که اگر قصد تولید چنین اتومبیلی قطعی باشد آن‌ها از سیستم‌های محرک مختلفی از جمله سیستم‌های بنزینی، هیبریدی، پلاگین هیبریدی، تمام الکتریکی و یا حتی سیستم‌های نسل جدید هیدروژنی استفاده خواهد کرد. ما همچنان منتظر خواهیم ماند تا لکسوس اطلاعات تازه‌ای را طی هفته‌های آینده از این خودرو مفهومی در اختیار ما قرار دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج