جاباما
۶۶۵۱۳۶
۵۰۵۴
۵۰۵۴
پ

طرز تهیه چیز برگر چدار

برای به اوج رساندن طعم ها در این دستور پخت، طعم دلنشین پنیر چدار ذوب شده روی گوشت، ترشی خیار فوری را آماده کردیم. ما همچنین یک سس سیر بر پایه مایونز درست کردیم تا ساندویچ را با آن پوشش دهیم.

وب سایت ایزی پز: ما در این دستور پخت، چیزبرگر کلاسیک را دگرگون کردیم. برای به اوج رساندن طعم ها در این دستور پخت، طعم دلنشین پنیر چدار ذوب شده روی گوشت، ترشی خیار فوری را آماده کردیم. ما همچنین یک سس سیر بر پایه مایونز درست کردیم تا ساندویچ را با آن پوشش دهیم.سیب زمینی کبابی شده با آویشن تازه، یک سایدیش خوشمزه در کنار این ساندویچ همه چیز تمام است!

مواد اولیه:

  • ۱۰۰ گرم گوشت چرخ کرده (مخلوط گوساله و گوسفند)
  • ۱ عدد نان کایسر یا همبرگر
  • ۱ ورق پنیرچدار
  • ۰.۷۵ حبه سیر
  • ۰.۵ عدد سیب زمینی
  • ۰.۲۵ عدد خیار
  • ۰.۲۵ عدد پیاز
  • ۳ گرم آویشن
  • ۵ گرم شکر
  • ۲۰ گرم سس مایونز
  • ۷.۵ میلی لیتر سرکه
  • ۱ به مقدار لازم نمک
  • ۱ به مقدار لازم فلفل سیاه
  • ۱۵ میلی لیتر روغن

طرز تهیه چیز برگر چدار

دستورپخت:

1. آماده‌سازی مواد اولیه: مواد اولیه را بشویید و خشک‌کنید. فر را در دمای 240 درجه سانتی‌گراد گرم‌کنید. نان‌ها را از وسط نصف کنید. سیب‌زمینی‌ها را به‌صورت خلال‌هایی متوسط برش بزنید. پوست سیرها را بکنید. کوچک‌ترین سیر را با گوشه چاقو له کنید و ریز خورد کنید یا رنده کنید. باقی سیرها را فقط با گوشه چاقو له کنید. خیارها را به‌صورت حلقه‌هایی نازک خردکنید و در ظرف مقاوم در برابر گرما (مثل پیرکس) بریزید. پوست پیاز را بکنید و آن را به‌صورت خلالی خردکنید.

۲. کباب کردن سیب‌زمینی: سیب‌زمینی‌ها را روی سینی فر بچینید و آن‌ها را به روغن، آویشن، نمک و فلفل آغشته کنید. سپس سیب‌زمینی‌ها را در یک ردیف کنار هم‌روی سینی بچینید طوری که پوست سیب‌زمینی زیر باشد. سینی را به مدت ۲۶ تا ۲۸ دقیقه داخل فر قرار دهید یا تا زمانی که تغییر رنگ بدهند و ترد شوند و چنگال به‌راحتی در آن‌ها فرو برود. سپس آن‌ها را از فر خارج کنید و درجایی گرم قرار دهید

3. آماده‌سازی سس و ترشی: در زمان پخت سیب‌زمینی، حبه‌های سیر، سرکه، شکر و 1.6 فنجان آب را داخل تابه‌ای بزرگ و نچسب بریزید و بانمک و فلفل مزه دار کنید. تابه را روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. وقتی مواد به جوش آمد، مخلوط را در ظرف حاوی خیار بریزید و ظرف را حداقل به مدت 10 دقیقه کنار بگذارید گاها هم بزنید. تابه را بشویید و خشک‌کنید. در زمان طعم دار شدن خیار، سس مایونز و سیر له‌شده را در کاسه‌ای کوچک مخلوط‌کنید و بانمک و فلفل مزه دار کنید.

۴. درست کردن همبرگر: در زمان مزه دار شدن خیار، گوشت چرخ‌کرده را در کاسه‌ای متوسط بریزید و بانمک و فلفل مزه دار کنید و هم بزنید تا به‌خوبی مخلوط شوند. گوشت را با دست به ۲ قسمت تقسیم کنید و آن‌ها را به شکل همبرگر درست کنید

5. پخت همبرگر: در زمان پخت سیب‌زمینی‌ها، 1 قاشق غذاخوری روغن داخل تابه‌ای متوسط (ترجی‌ها نچسب) بریزید و روی حرارت نسبتاً زیاد قرار دهید تا داغ شود. همبرگر را داخل تابه بگذارید و هر طرف آن را 4 دقیقه سرخ‌کنید یا تا زمانی که خوب پخته شوند. وقتی یک‌طرف همبرگر سرخ شد، آن را زیرورو کنید و پنیر را روی قسمت پخته همبرگر بگذارید تا آب شود. سپس همبرگرها را به ظرفی دیگر منتقل کنید و درجایی گرم قرار دهید. تابه را تمیز کنید

۶. پخت نان و سرو غذا: تابه را روی شعله نسبتاً زیاد قرار دهید تا داغ شود. نان‌ها را داخل تابه قرار دهید و هر طرف آن‌ها را ۱ تا ۲ دقیقه سرخ‌کنید تا طلایی شوند. می‌توانید مقدار کمی روغن داخل تابه بریزید. سپس نان‌ها را روی صفحه کار قرار دهید و لایه‌ای سس مایونز روی کف نان بریزید. همبرگر را روی سس مایونز بگذارید و هرچقدر پیاز و خیار ترش که دوست دارید روی همبرگر بگذارید (قبل از قرار دادن خیار روی همبرگر آن‌ها را خشک‌کنید). غذا را با سیب‌زمینی سرو کنید و لذت ببرید. نوش جان!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج