جاباما
۶۶۵۱۷۵
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

نمایشگاه خودرو دیترویت؛

تویوتا آوالون ۲۰۱۹ معرفی شد

بزرگترین سدان تویوتا، خودرو تویوتا آوالون ۲۰۱۹ (Toyota Avalon ۲۰۱۹)‌ رسما در نمایشگاه خودرو دیترویت معرفی شد. آوالون جدید، یک سدان لوکس است که در چند تریم مختلف داخلی چوبی و آلومینیومی عرضه خواهد شد.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: بزرگترین سدان تویوتا، خودرو تویوتا آوالون ۲۰۱۹ (Toyota Avalon ۲۰۱۹)‌ رسما در نمایشگاه خودرو دیترویت معرفی شد. آوالون جدید، یک سدان لوکس است که در چند تریم مختلف داخلی چوبی و آلومینیومی عرضه خواهد شد.
تویوتا آوالون 2019 معرفی شد

کمپانی تویوتا درست یک سال پس از معرفی مدل جدید کمری، هفته‌ی گذشته از خودرو سدان لوکس تویوتا آوالون ۲۰۱۹ خود در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸ پرده برداری کرد. این نشان می‌دهد که جدا از رقابت تنگاتنگ با بزرگان بازار برای عرضه کراس اوورهای لوکس و اس یو وی ها، سگمنت خودروهای سواری سدان همچنان برای این خودروساز ژاپنی مهم است.

مشخصات فنی

بزرگترین سدان تویوتا اینک با افزایش حدود 2.0 اینچی طول فاصله دو محور و به طور کلی افزایش 0.7 اینچی ابعاد بدنه، بزرگ‌تر از قبل نیز شده است. این محصول همچنین عریض‌تر، کوتاه‌تر و دراز‌تر از مدل فعلی آوالون در بازار شده است. در این خودرو از پلتفرم Toyota New Global Architecture استفاده شده است و دو پیشرانه متفاوت نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. یکی از آن‌ها یک پیشرانه 2.5 لیتری چرخه اتکینسون اینلاین فور هیبریدی است که از یک موتور الکتریکی 460 ولت استفاده می‌کند. یکی دیگر از موتورها نیز 3.5 لیتری 6 سیلندر خواهد بود.

تویوتا آوالون 2019 معرفی شد

پیشرانه هیبریدی این خودرو از یک جعبه دنده متغیر پیوسته برخوردار است، در حالی که مدل ۳.۵ لیتری شش سیلندر از یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. هنوز قدرت قابل استخراج از این دو پیشرانه اعلام نشده است، اما اگر عملکرد آن شبیه به پیشرانه خودرو کمری ۲۰۱۸ باشد، مدل هیبریدی آن قادر به تولید ۲۰۸ اسب بخار است در حالی که مدل شش سیلندر آن ۳۰۱ اسب بخار را تولید می‌کند. همچنین مدل فعلی شش سیلندر آوالون در بازار قادر به تولید ۲۶۸ اسب بخار انرژی و گشتاور ۳۳۶ نیوتن‌متر است.

4 تریم مختلف در تویوتا آوالون 2019

طراحی خارجی تویوتا آوالون 2019 تقریبا در همان مسیری قرار دارد که لکسوس نیز پیگیر آن است، چرا که چهار تریم مختلف حالا بر این خودرو پوشانده شده است. تریم‌های XLE و Limited از یک جلوپنجره جذاب برخوردارند که خطوط افقی سرتاسر آن را فرا گرفته است، در حالی که تریم‌های XSE و Touring از جلوپنجره‌ی متفاوتی برخوردارند که توسط یک الگوی لانه زنبوری پلاستیکی مشکی احاطه شده است.

تویوتا آوالون 2019 معرفی شد

در قسمت پشتی، چراغ‌ها اینک توسط یک خط نسبتا باریک ال ای دی به یک دیگر متصل شده‌اند تا چهره‌ی مدرن امروزی این خودرو حفظ شود، در حالی که خطوط برجسته این بخش کاملا متفاوت از گذشته شده است تا چراغ‌ها زیبا به نظر برسند. چهره‌ی جدید تویوتا آوالون ۲۰۱۹ جسورانه‌تر از گذشته است و طراحی بخش جلویی آن به نظر می‌رسد حالا بیشتر شبیه به اتومبیل‌های لکسوس شده است که گویی هدف اصلی تویوتا نیز همین خواهد بود.

تویوتا آوالون 2019 معرفی شد

متریال به کار رفته در تریم‌های این خودرو، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که دیده می‌شود. به طور مثال در طراحی داخلی مدل XLE از چوب کامپوزیت استفاده شده است در حالی که این متریال در مدل Limited چوب واقعی است. به گفته‌ی تویوتا، طراحی داخلی تریم‌های Touring و XSE نیز آلومینیومی است. تغییرات سودمند بیشتری نیز برای مشتریان در داخل کابین اعمال شده است. در اینجا سطوح مختلفی از جنس چوب وجود دارد که با لمس کاربران اقدام به انجام عملیاتی می‌کنند؛ این سطوح در تریم‌های آلومینیومی نیز وجود دارد و از تکنولوژی شرکت یاماها در آن‌ها استفاده شده است. صفحه نمایش لمسی عمودی جدیدی حالا بر روی کنسول مرکزی که از ظاهری شبیه به چوب اسکی برخوردار بوده تعبیه شده است. این نمایشگر بزرگ می‌تواند تجربیاتی نظیر یک تبلت را در اختیار شما قرار دهد. طراحی این کنسول بسیار هوشمندانه است که اجازه می‌دهد تعویض دنده و نگهدارنده لیوان از شیب ملایمی برخوردار باشند و مزاحمتی برای راننده به وجود نیاورند.

وقتی به ایمنی تویوتا آوالون ۲۰۱۹ می‌نگریم، می‌توان به حضور سیستم‌های ایمنی و کمک راننده Toyota Safety Sense P اشاره کرد که شامل کروز کنترلر رادار، هشدار به راننده با کمک فرمان و سیستم تشخیص پیش از تصادف با عابر پیاده، نمایش نقاط کور خودرو، هشدار فاصله از اتومبیل پشتی و یک راهنمای پشتیبانی اشاره کرد. این خودرو همچنین به یک نمایشگر پانورامیک مجهز است است.

لازم به ذکر است که آوالون جدید با قیمتی نامشخص در بهار پیش رو روانه بازار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از پراید جدید خودمون کی رونمایی میشه جیییگر؟؟؟؟!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج