۶۶۵۳۴۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

موتمن: زمان اکران «سراسرشب»، دست مافیاست

فرزاد موتمن در پاسخ به این سوال که به عنوان یک پیشکسوت وضعیت فیلم های حال حاضر سینما را چگونه ارزیابی می کند؟به صبا گفت: خودم را پیشکسوت نمی بینم،چون فکر می کنم جوان ترین فیلم ساز این مملکت هستم!

صبا: فرزاد موتمن در پاسخ به این سوال که به عنوان یک پیشکسوت وضعیت فیلم های حال حاضر سینما را چگونه ارزیابی می کند؟به صبا گفت: خودم را پیشکسوت نمی بینم،چون فکر می کنم جوان ترین فیلم ساز این مملکت هستم!جوانان الکی به خودشان می گویند جوان، آنها مثل یک پیرمرد فیلم می سازند ،ولی من مثل یک جوان ۳۰ ساله.فکر می کنم جوان هستم و خودم را پیشکسوت نمی بینم.فیلم های روی پرده را زیاد نمی بینم .بیشتر در خانه فیلم نگاه می کنم.
موتمن: زمان اکران «سراسرشب»، دست مافیاست

وی در ادامه افزود:سینمای ایران یک مجموعه متوسط است که سطح آن،نه خیلی بالا می رود، نه خیلی پایین، نه خیلی کوتوله است و نه قد بلند که اتفاق مهمی هم در آن رخ نمی دهد.دلیل آن این است که بیش از اندازه کنترل شده و دولتی است. برای انجام ساخت فیلم جدید جراتی وجود ندارد، اگر هم اتفاق بیفتد در نطفه سرکوب شده و دیده نمی شود.سینمایی شده که یا فیلم کمدی در آن می بینیم یا درام اجتماعی و گاهی اوقات نیز فیلم های دیگر مشاهده می شود.

او چشم انداز سینمای ایران را خوب ندانست و گفت:چشم انداز سینما ایران ۴۰ سال است که خوب نیست و خوب هم نخواهد شد.

موتمن در ارتباط با فیلم «سراسر شب» توضیح داد:بی تابم که فیلم هرچه سریع تر تمام شود تا بتوانم آن را برای منتقدان و سینمایی نویسان نمایش دهم.

وی در پاسخ به این سوال که شما کارگردانانی کاربلد و بدون حاشیه بوده و اهل گلایه هم نیستید،نظرتان راجع به انتخاب نشدن «سراسرشب» در جشنواره چیست؟گفت:من نظرم را قبلا گفته ام. به نظرم یک بی عدالتی وحشتناک پیش آمد.«سراسرشب»تنها فیلم تولید شده امسال بود که باید بدون هیچ بحثی به جشنواره راه پیدا می کرد، چون فیلمی است که خیلی روایت تجربی دارد و در فیلم های ایران شبیه آن را تجربه نکرده ایم.فیلمی راجع به سینماست و جای این فیلم در جشنواره است.نمی خواهم اعتراض کنم، دوست دارم بعد از اینکه فیلم دیده شد مردم قضاوت کنند که مدیران جشنواره امسال با ما چه کردند.

کارگردان «شب های روشن» در پاسخ به این پرسش که هیات انتخاب جشنواره های ایران همیشه با حاشیه هایی رو به رو بوده است مخصوصا جشنواره فجر،نظری راجع به این موضوع ندارید؟عنوان کرد:به نظر من مشکل آدم ها نیستند، مشکل خود سیستم است .نمی خواهم روی آدم ها دست بگذارم.

وی درباره همکاری با بازیگران«سراسرشب» و الناز شاکردوست توضیح داد:همکاری با شاکردوست بسیار لذت بخش بود. او بسیار پر انرژی و مثبت است. به تازگی دارد دیده می شود و امیدوارم با این فیلم اتفاقاتی خوبی برای او بیفتد.

موتمن پیرامون اکران فیلم گفت:زمان اکران «سراسرشب» دست من نیست، دست مافیاست. باید ببینیم مافیا چه تصمیمی می گیرد!!!

او در پایان در ارتباط با فعالیت های جدیدش عنوان کرد:صحبت هایی شده است. تجربه فیلمنامه نوشتن در«سراسرشب»برایم تجربه خیلی خوبی بود،چون تاکنون فیلمنامه ننوشته بودم و این اولین بار بود که می نوشتم.کار جدید را هم خودم شروع می کنم، ولی در مراحل اولیه است و زود است بخواهم درباره آن صحبت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج