۶۶۵۷۵۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

نام احتمالی اندروید ۹.۰

پس از عرضه اندروید اوریو، حالا منابع مختلف مشغول گمانه‌زنی در رابطه با نام احتمالی اندروید ۹.۰ هستند. تصور می‌کنید گوگل از چه نامی برای نسخه بعدی اندروید استفاده می‌کند؟

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: پس از عرضه اندروید اوریو، حالا منابع مختلف مشغول گمانه‌زنی در رابطه با نام احتمالی اندروید ۹.۰ هستند. تصور می‌کنید گوگل از چه نامی برای نسخه بعدی اندروید استفاده می‌کند؟
نام احتمالی اندروید 9.0

چند ماه پیش بود که گوگل به صورت رسمی، اندروید ۸.۰ اوریو را معرفی کرد و از آن زمان تا به امروز، بسیاری از تولیدکنندگان نیز به استفاده از آن روی آورده‌اند. در حالی که هنوز اوریو راه درازی را در پیش دارد، شایعات مختلفی پیرامون نسخه جدید این سیستم عامل در حال انتشار است که نام احتمالی اندروید ۹.۰ را مشخص می‌کند.

پیش‌تر منابع مختلف از وجود Android Pi خبر داده بودند. حالا گوگل به صورت داخلی در حال استفاده از این نام است. گفته می‌شود این ورژن جدید تا ماه آگوست به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

نام احتمالی اندروید 9.0

انتخاب این نام برای نسخه جدید اندروید، تنها یک حدس ساده نبوده و در بسیاری از اسناد گوگل مورد استفاده قرار گرفته است. با Android Pi گزینه‌های بسیاری وجود دارد که به آنها می‌توان فکر کرد: پارفه (Parfait)؛ بادام‌زمینی (Peanut)؛ پسته (Pistachio)؛ پیکن (Pecan) و کدو تنبل (Pumpkin). البته این‌ها فقط گمانه‌زنی افراد علاقه‌مند است و احتمال تغییر همه چیز وجود دارد. اگر به یاد داشته باشید، بسیاری از شایعات قدیمی مدعی عرضه اندروید ۴.۴ با نام "Key lime pie" بودند، اما در نهایت این ورژن با نام کیت‌کت ارائه شد.

به هر صورت باید منتظر ماند و دید که مدیران از چه نامی برای این سیستم عامل استفاده خواهند کرد. انتظار می‌رود با استارت پروژه تربل، تعداد بسیار بیشتری از گوشی های هوشمند به اندروید Pi مجهز شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علمدار

      قبلی نوقا بود این یکی حتما غوغا ست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج