۶۶۵۹۴۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آذری: چرا نمی‌فهمند نماینده ایران در آسیا هستیم؟

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه تعویق بازی این تیم با استقلال خوزستان و احتمال لغو مجدد آن به ضرر ذوبی‌ها است، گفت: چرا نمی‌فهمند نماینده ایران در آسیا هستیم؟

خبرگزاری مهر: سعید آذری با اشاره به شرایط تیم فوتبال ذوب آهن در آستانه مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تعویق بازی با استقلال خوزستان در لیگ برتر، گفت: نمی‌دانم چه اصراری است که با گرد و غبار اهواز به این شهر سفر کنیم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مشکلات مالی ذوب آهن هنوز پابرجاست، گفت: با صحبتهایی که با سجاد شهباززاده داشتم مشخص بود این بازیکن به ذوب آهن نمی آید.

مشروح گفتگوی سعید آذری در ذیل می آید:

* باتوجه به گرد و خاک اهواز و لغو بازی فردا با استقلال خوزستان، برنامه باشگاه ذوب آهن چیست؟

- ما طبق برنامه امشب به اهواز می رویم تا حتی اگر یک درصد هوا شرایط بهتری پیدا کرد، بازی کنیم. همه چیز زیر نظر امیر قلعه نویی صورت می گیرد و سرمربی تیم تصمیم گیری می کند. متاسفانه هوای اهواز هنوز خوب نیست. نمی دانم آیا حتما باید فوتبال باشد تا به فکر مردم خوزستان بیافتیم؟ شاید اگر همین فوتبال هم نبود مردم متوجه نمی شدند در خوزستان چه خبر است. کاش فکری به حال مردم خوزستان شود. مردم این استان ۸ سال مستقیم درگیر جنگ تحمیلی بودند و حقشان این نیست. باید فکری به حالشان شود.

* باتوجه به اینکه بعد از بازی با استقلال خوزستان باید به مصاف ایزوال هندوستان بروید، تعویق بازی این هفته چقدر برنامه هایتان را تغییر می دهد؟

- به ما گفته اند که بازی چهارشنبه برگزار می شود. من امروز با مدیرکل محیط زیست استان خوزستان هم صحبت کردم. او گفت تا فردا بعدازظهر (سه شنبه) صد درصد هوا بد خواهد بود و برای روز چهارشنبه هم باید نقشه ها را بررسی کنیم. هنوز نمی دانیم که آیا چهارشنبه هم بازی می کنیم یا خیر. این هم از نظر اقتصادی به ضرر ماست، هم از نظر سلامت بازیکنان و هم از نظر تمرین نکردن چرا که در هوای آلوده اهواز امکان تمرین هم نیست. نمی دانم چه اصراری است که ما به اهواز برویم و هفته بعد هم باید در آسیا به مصاف آیزوال برویم. چرا کسی نمی فهمد که ما نماینده ایران در آسیا هستیم.

* آیا مشکلات مالی ذوب آهن در آستانه بازی آسیایی حل شده است؟

- خیر ولی قرار است تا آخر این هفته مشکلات حل شود. من با آقای صادقی مدیر کارخانه ذوب آهن صحبت کردم. ایشان قول داد تا آخر هفته مشکلات حل شود. واقعا شرایط سختی را سپری می کنیم. باید قبل از بازی با تیم هندی، تکالیف مالی خود را انجام بدهیم. تنها امید ما با مدیران عالیرتبه کارخانه ذوب آهن است بخصوص آقای صادقی. اعتقاد دارم بازیکنان ما نه تنها در فوتبال بلکه در تمام رشته ها دارند ایثار می کنند. جا دارد از آنها تشکر کنم. این برای باشگاه ارزش دارد. ان شاءالله که قدر این زحمات را بدانند. خیلی از تیم های بزرگ کشور دوست داشتند الان جای ذوب آهن باشند؛ تیم هایی که توان مالی بیشتری از ما دارند.

* باتوجه به مشکلات مالی، چطور خالد شفیعی را در نقل و انتقالات به خدمت گرفتید؟

- شفیعی را بر اساس همین وعده ها جذب کردیم. به ما قول دادند مشکلات مالی حل می شود. در بحث فنی هم که امیر قلعه نویی صاحب نظر است و او بود که دستور جذب شفیعی را داد. این بازیکن می تواند به ما در ادامه راه کمک کند.

* با این حساب چرا نتوانستید سجاد شهباززاده را جذب کنید؟

- من مذاکراتی با شهباززاده داشتم و می دانستم که به اصفهان نمی آید. در جریان مذاکرات متوجه شدم شهباززاده یا از تهران خارج نمی شود و یا به یک تیم خارجی می رود. در نهایت هم او به القطر رفت.

* آیا همچنان برای خط حمله دنبال مهاجم هستید؟

- بله، ما باید به دنبال یک گزینه خارجی باشیم؛ بازیکنی که این فصل به تیمش کمک کرده باشد. در حال حاضر گزینه هایی داریم و در حال بررسی شرایط هستیم.

* به نظر می رسد شرایط دو تیم اصفهانی لیگ خوب نیست. ذوب آهن مشکلات مالی دارد و سپاهان هم درگیر تغییر مدیرعامل و سرمربی است.

- من هیچ موقع علایق خودم را نسبت به اصفهانی بودنم پنهان نکرده ام. الان هم به عنوان یک اصفهانی و نه به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دوست ندارم سپاهان را در این وضعیت ببینم. سپاهان تیمی است که طرفداران زیادی دارد و مردم زیادی در پایان هفته برای تماشای مسابقاتش به ورزشگاه می روند. شرایط سپاهان سخت است ولی به مجموعه مدیریتی سپاهان اعتقاد کامل دارم. مطمئنم سپاهان بزرگ را از این وضعیت خارج می کنند.

* آیا برای شکست تیم ایزوال هندوستان آماده هستید؟

- تمام فکر و ذکر ما این مسابقه است. حریف هندی هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد و این کارمان را سخت می کند. آدم ممکن است با یک پوست خربزه هم زمین بخورد. برای حریفمان احترام زیادی قائلیم و با تمرکز وارد این مسابقه می شویم.

* پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از رضا شکاری به خاطر انتقالش به تیم روبین کازان به کجا رسید؟

- لایحه دفاعی ما آماده است و تقریبا تا دو هفته دیگر وضعیت مشخص می شود.

* و صحبت پایانی شما؟

- باید از اهالی رسانه هم تشکر ویژه ای داشته باشم چون وقتی دو زمین چمن خود را ظرف دو ماه همزمان زیرسازی و احیا کردیم، کاملا خبرهایش را پوشش دادند. از این بابت هم به همکارانم در ذوب آهن افتخار می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      نه تنها شما رو نمی فهمند بلکه ما تراختور رو هم نمی فهمند که نماینده ایران در آسیا هستیم
      برای آقایان فقط دردانه های پایتخت مهم است و بس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج