۶۶۶۰۶۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش بانک مرکزی به افزایش نرخ ارز

قیمت دلار، امروز دوم بهمن ماه سال ۱۳۹۶ نسبت به روز گذشته، بالغ بر یکصد تومان کاهش یافت و در آخرین ساعات روز، به ۴۵۷۰ تومان رسید.

خبرگزاری مهر: به نقل از بانک مرکزی، مدیر اداره صادرات بانک مرکزی، با تاکید بر اینکه تمام تقاضاهای ارز صرافی های مجاز توسط صرافی های منتخب بانکی برای تنظیم بازار ارز کشور پوشش داده می شود، گفت: امروز تمام تقاضاها در بازار ارز پوشش داده شد و بالغ بر ۲۵۰ صرافی مجاز در سطح کشور، از بانک مرکزی از طریق صرافی های منتخب بانکی ارز دریافت کردند.

صمد کریمی گفت: صرافی های مجاز خریدار از صرافی های منتخب، روزانه می توانند نسبت به خرید ۵۰ هزار اسکناس دلار آمریکا از صرافی منتخب به عنوان بخش نخست اقدام کرده و در صورت عرضه به موقع آن در بازار و ارائه جدول فروش، نسبت به خرید بخش های بعدی ۵۰ هزارتایی، از صرافی منتخب اقدام کنند.

به گفته مدیر صادرات بانک مرکزی، صرافی های مجاز برای دریافت ارز از صرافی های منتخب بانکی و فروش آن به متقاصیان، می توانند به این صرافی ها مراجعه کرده و پس از تامین ارز، نسبت به فروش به موقع آن در بازار اقدام کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به پوشش تمام تقاضاهای ارز صرافی های مجاز از طریق صرافی های منتخب بانکی در نرخ مبنای ۴۵۴۵ تومان، طی روز دوشنبه دوم بهمن ماه ۱۳۹۶، خرید ارز توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در نرخ های اعلامیِ بالاتر از سوی بازارسازان غیررسمی با توجه به روند آتی بازار، ریسک ارز و زیان هنگفت بالایی برای خریداران ارز به همراه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی باحاله وقتی نرخ دلار دولتی در صرافی مجاز 4445 تومان فروخته میشود. خیلی خنده داره که رئیس بانک مرکزی میاد در رسانه ملی میگه دلار نخرید تا چند روز دیگه دلار ارزون میشه .چقدر ارزون میشه

    • بدون نام

      اخر وقت ٤٤٩٠ رسيد

    • بدون نام

      از اول ورود فرزندانمان به مدرسه تا دانشگاه دولت هیچ هزینه ای برای فرزندان ما نکرد .وحالا که انها را به هزینه خودمان به هرسختی برای اموزش بهتر وواقعی به خارج از کشور فرستاده ایم چرا اینقدر ارز را گران کرده اید پس ما چکار کنیم با این همه گرانی ما از ارز ازاد استفاده میکنیم نه مثل شما که اقازاده هاتون رو بورسیه کرده اید وهزینه هاشون روهمه ملت میدن

    • بدون نام

      اینهمه حرف صدتا یه غاز زده ولی یه کلمه نگفت دلار میاد زیر ۴۰۰۰تومن صدرحمت به زمان بهمنی دروغگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج