۶۶۶۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آخرین اخبار از جدیدترین اثر داریوش مهرجویی

حامد بهداد و میترا حجار نارنجی پوش شدند

داریوش مهرجویی در هر دوره‌ای زیر ذره بین مخاطبان سینمای قرار دارد و آثارش- چه قبل و چه بعد از ساخت- مورد توجه سینمادوستان است.

داریوش مهرجویی در هر دوره‌ای زیر ذره بین مخاطبان سینما قرار دارد و آثارش- چه قبل و چه بعد از ساخت- مورد توجه سینمادوستان است. در چند ماه اخیر با فاصله‌ای نزدیک نام بیش از ۴ فیلم در خبرگزاری‌ها و رسانه های مختلف به میان آمد که مهرجویی قرار است یکی از این ۴ فیلم را برای کار بعدی‌اش مقابل دوربین ببرد.

وقتی از این بین نام «مرد اسباب بازی فروش» برای ساخته شدن توسط مهرجویی در خبرگزاری‌ها قطعی شد که به یکباره ورق برگشت و خبر از ساخت قطعی فیلمی با نام « نارنجی پوش » به میان آمد و حتی نام بازیگران این فیلم مطرح شد که یکی از رسانه ها با عنوان «گمانه زنی» از آن یاد کرد و ادعا کرد این خبر قطعی نیست.

حامد بهداد و میترا حجار نارنجی پوش شدند

برای روشن شدن این موضوع ها سراغ وحیده محمدی فر همسر و فیلمنامه نویس کارهای داریوش مهرجویی و یحیی منصور موید تهیه کننده آسمان محبوب و مستند همدان رفتیم تا آخرین اخبار صحیح پیرامون کارهای داریوش مهرجویی را به کاربران سایت اعلام کنیم.

وحیده محمدی فر همسر و فیلم نامه نویس آثار اخیر داریوش مهرجویی گفت: «نارنجی پوش» نام فیلم بعدی آقای مهرجویی است که ساختش قطعی شده و اکنون در پیش تولید و در مرحله انتخاب بازیگران است تا به زودی فیلمبرداری‌اش شروع شود.

محمدی فر در مورد اینکه برخی رسانه ها انتخاب بهداد و حجار را در حد گمانه زنی اعلام کرده و قطعی شده ندانستند چنین گفت: نه! نام این بازیگران گمانه زنی نیست، قطعی است. تا همین الان که من با شما حرف می‌زنم این انتخاب‌ها قطعی است و شما از قول من مطمئن بنویسید حامد بهداد و میترا حجار برای بازی در این فیلم انتخاب شده‌اند. اگر مشکل خاص و پیشبینی نشده‌ای پیش نیاید این دو بازیگر جوان در نقش‌های اصلی فیلم -نارنجش پوش- مقابل دوربین آقای مهرجویی خواهند رفت.

محمدی فر در انتها در خصوص اینکه شورای پروانه ساخت در مقابل نام «نارنجی پوش» نوشته است «فیلمی در مورد محیط زیست!» این گونه واکنش نشان داد: اینکه نارنجی پوش به محیط زیست «هم» ربط دارد درست است. خوب فیلم روز است و محیط زیست هم بحث روز. اما به هیچ عنوان این گونه نیست که در نارنجی پوش بخواهیم مستند گونه از محیط زیست بگوییم. این فیلم داستان خودش را دارد. نارنجی پوش فیلم مستقلِ روز است که به هیچ عنوان سفارشی نیست. اینکه در مقابل نام این فیلم نوشته شود فیلمی در مورد محیط زیست کمی برایم تعجب برانگیر است!

یحیی منصور موید جدا از تهیه کنندگی آسمان محبوب ، در مستند همدان در سه قسمتِ «تهیه کننده/مجری طرح/بازیگر» با داریوش مهرجویی همکاری داشته است.

حامد بهداد و میترا حجار نارنجی پوش شدند

موید در مورد «مستند همدان»گفت: مستند همدان فیلمی مستند/داستانی است که فیلمبرداری‌اش مدت‌ها به پایان رسیده و مراحل فنی‌اش هم تمام شده است. اکنون در پی این هستیم که این فیلم را در جشنواره‌های داخلی و خارجی به نمایش بگذاریم.

موید در مورد اینکه «مستند همدان» قرار است در جشنواره‌های داستانی- مانند فجر نمایش داده شود یا جشنواره‌های مستند، گفت: هر دو! ما هم می‌توانیم «مستند همدان» را هم در جشنوارهٔ داستانی به نمایش بگذاریم و هم در جشنواره مستند. این فیلم قابلیت نمایش در هر دو این جشنواره‌ها را دارد. ما حتی در سال گذشته فرم حضور «مستند همدان» در جشنواره فجر را پر کرده بودیم تا در این جشنواره حضور یابیم، ولی به علت تمام نشدن مراحل فنی کار نتوانستیم فیلم را به جشنواره برسانیم، یعنی مشکلی از بابت نمایش مستند همدان در جشنواره‌های داستانی مانند جشنواره فجر نداریم و این فیلم در درونش فضای داستانی را با خود حمل می‌کند و به تصویر می‌کشد.

موید در مورد نقش آفرینی‌های «مستند همدان» توسط عوامل اصلی‌اش گفت: در این فیلم هم خود آقای مهرجویی هم همسرشان خانم محمدی فر و هم دختر خردسالشان و هم بنده همه با هم مقابل دوربین رفته‌ایم، ولی بگذارید نگویم که هرکدام چه نقشی در این فیلم داشته‌ایم و آیا در این فیلم خودمان بوده‌ایم یا به ایفای نقش کاراکترهای مختلف پرداخته‌ایم؟! بگذارید این درموضوع در بسته بماند تا این گونه سوپرایز اثر از بین نرود و جذابیتش کم نشود.

موید در مورد اینکه گفته شده « آسمان محبوب » قرار نیست به اکران عمومی بیاید و می‌خواهند آن را در اکران «فیلم‌های خاص» جای دهند واکنش نشان داد و گفت: به هیچ وجه! امکان ندارد! اکران فیلم‌های خاص نه! ما تمامی قصدمان این است «آسمان محبوب» حتما به اکران عمومی در بیاید و در سینماهای مختلف به نمایش در آید و در مقابل دید خیل عظیم مخاطبان سینما قرار گیرد.

منبع: سینمای ما

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حامد بهداد و میترا حجار نارنجی پوش شدند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • vahid

      'گروه کادرکارگردانی شما در حدد یک بچه بازی هست که تو یک روز شاید یک سکانس بگیرد لطفا درست کار کنید نارنجی پوش ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج