۶۶۶۳۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اعتراض به ترکیب داوران بخش تبلیغات جشنواره

رییس انجمن عکاسان سینمای ایران اعلام کرد انجمن نسبت به ترکیب داوران بخش تبلیغات سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر و مشورت نکردن مسئولان جشنواره با انجمن معترض است.

سینما سینما: رییس انجمن عکاسان سینمای ایران اعلام کرد انجمن نسبت به ترکیب داوران بخش تبلیغات سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر و مشورت نکردن مسئولان جشنواره با انجمن معترض است.
اعتراض به ترکیب داوران بخش تبلیغات جشنواره

حافظ احمدی رییس انجمن عکاسان سینمای ایران با اشاره به اینکه انجمن نسبت به انتخاب هیات داوران بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر معترض است، گفت: با اعلام اسامی هیات داوران بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر مراتب اعتراض خود را به دبیرخانه جشنواره اعلام کردیم و گفتیم نسبت به انتخاب داوران بسیار متعجب شده ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت عکس در سینمای ایران، این مساله بسیار عجیب بود که از بین ۵ داور تنها یک داور عکاس حضور داشت. به دلیل اهمیت عکاسی در سینمای ایران لازم بود کنار سیف الله صمدیان که یکی از عکاسان خوب کشور است، یک عکاس سینمایی دیگر نیز حضور می‌داشت.

رییس انجمن عکاسان سینمای ایران با اشاره به اینکه هر دوره عکاسان سینمایی با جشنواره فیلم فجر دچار چالش هستند، بیان کرد: دلیل اینکه در هیات داوران ۲ گرافیست و ۲ تدوینگر حضور دارند نمی فهمم و نمی دانم چرا مسئولان برگزاری جشنواره ملی فیلم فجر برای انتخاب داوری که عکاس سینمایی باشد با انجمن عکاسان همکاری و یا مشورت نکرده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: ای کاش ترکیب هیات داوران این دوره از جشنواره مانند دیگر دوره ها انتخاب می شد.

احمدی در پایان گفت: انجمن عکاسان سینمای ایران به زودی طی بیانیه ای مراتب اعتراض خود را به دبیرخانه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر اعلام می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج