۶۶۶۳۸۸
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

ناگفته‌های رییس پلیس تهران از حوادث اخیر

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اغتشاشات اخیر تهران به گزارش مسئولان اطلاعاتی تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: دشمن آمده بود که از تهران با تمام قوا کار را ‌آغاز کند اما ناکام ماند.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس پایتخت با اشاره به اغتشاشات اخیر تهران به گزارش مسئولان اطلاعاتی تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: دشمن آمده بود که از تهران با تمام قوا کار را ‌آغاز کند اما ناکام ماند.

سردار حسین رحیمی در همایش یک روزه خانواده‌ها و همسران شهدا و جانبازان نیروی انتظامی تهران بزرگ که در مقر مرکزی پلیس پایتخت برگزار شد، افزود: در اغتشاشات اخیر به فرماندهانم گفتم ۴۰ سال از این انقلاب می‌گذارد و ما بیش از ۲۰۰ - ۳۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم هزاران جانباز در بستر افتاده‌اند تا از کشور دفاع کنند.

وی با بیان اینکه دشمن تا به این جا از اقدامات خود دست برنداشته، گفت: به فرماندهانم گفتم که دشمن دست از اقدامات خود بر نمی‌دارند و شما دیدید که در پلیس تهران بزرگ چه افتخاری آفریدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جلسه‌ای که پیرامون تحلیل وقایع اخیر و اغتشاشات اخیر در قرارگاه ثارالله برگزار شد، گفت: در این جلسه مسئولان اطلاعاتی تهران گزارش دادند که دشمن آمده بود که از تهران کار را آغاز کند، اما آنها دیدند که هر کاری می‌خواهند بکنند و به هر جایی که می‌خواهند بروند، پلیس هست و با آنها برخورد می‌کند.

سردار رحیمی با بیان اینکه ما برای پاسداری از آرمان‌های امام آماده هستیم، گفت: باتمام گله‌ها و شکوه‌ها تا آخرین قطره خون برای دفاع از کشور ایستاده‌ایم. اینکه امروز اراذل و اوباش بیایند و به آرمان‌های انقلاب لطمه بزنند، چنین چیزی وجود نخواهد داشت، مگر از جنازه ما رد بشوند.

وی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به وقایع رخ داده در آمریکا اظهار کرد:‌ چند روزی است که امریکا به هم ریخته است، اما همین که اینجا چند نفری نق ونوق می‌کند، تمام رسانه‌ها بسیج می‌شوند و صحنه‌سازی می‌کنند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد:‌ همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند، مشکلاتی وجود دارد اما در این فضا عده‌ای رخنه کرده بودند.

به گزارش ایسنا در پایان این همایش از شماری از همسران شهدا و جانبازان نیروی انتظامی قدردانی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران خبره رابگزاربددسر کار

    • بدون نام

      بله جناب شما در رفاه و آسایش هستید کجا از درد مردم باخبر هستید که مردم را نق و نوق توصیف میکنید

    • بدون نام

      نق و نوق؟ حتما باید طرف خودشو آتیش بزنه باور کنی بیکار و گشنه هست. عجبا

    • بدون نام

      سردار نق و نوق نیست انگار در جامعه نیستی.
      ریزگرد ) خشکسالی. گرانی. فقر. بیکاری. اعتیاد و از همه بدتر فساد( که اگر این نبود امیدی بود) در کشور بیداد میکنند و ملت نگران از اینده کشور خود. و شما نق و نوق مینامید

    • بدون نام

      عوضش ۱۵ملیون مهاجر افغانی خوش باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج