۶۶۶۳۹۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مشتاقی: خیرآبادی باید تعامل داشته باشد

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی معتقد است، این رشته در مسیر روشن و امیدوارکننده ای قرار دارد و باید تا المپیک ۲۰۲۰ روند صعودی خود را حفظ کند.

خبرگزاری مهر: بهرام مشتاقی با اظهار امیدواری به آینده کشتی فرنگی تا حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: خوشبختانه کشتی فرنگی ایران بعد از یک افت و خیز محسوس توانست به ثبات و حرکت رو به جلو دست یابد که این موضوع حاصل همدلی و تعامل اعضای کادر فنی تیم های ملی است.

وی تصریح کرد: مطمئنا زمانی که رده های جوانان، امید و بزرگسالان بتوانند به خوبی با هم تعامل و همکاری داشته باشند، نتایج خوبی بدست خواهد آمد که این نتایج می تواند در المپیک ۲۰۲۰ به اوج خود برسد. خوشبختانه بعد از المپیک ۲۰۱۶ ریو و اعمال برخی تغییرات اساسی در بدنه تیم های ملی توانستیم به این همدلی و تعامل دست یابیم.

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در خصوص انتخاب جمشید خیرآبادی به عنوان سرمربی تیم امید، گفت: وی یکی از گزینه هایی بود که با پیشنهاد احد پازاج مدیر فنی تیم های ملی در نشست شورای فنی مطرح شد و در نهایت با حداکثر آرای اعضا به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد. خیرآبادی تجربه خوبی در سطوح مختلف دارد و مربی میدان دیده و سرد و گرم چشیده ای است و می تواند به خوبی در تیم امید فعالیت کند.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری بین تیم های امید و بزرگسالان یکی از مهمترین موارد مورد نظر شورای فنی و فدراسیون کشتی است که من فکر می کنم با حضور خیرآبادی در تیم امید و همکاری او با علی اشکانی در تیم ملی بزرگسالان شاهد این ارتباط سازنده خواهیم بود.

مشتاقی افزود: بخشی از تیم امید در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند و بخش دیگری هم در رده جوانان کشتی می گیرند که این موضوع نشان می دهد کار در تیم امید از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. در نتیجه ما دقت نظر و حساسیت زیادی برای انتخاب سرمربی این تیم داشتیم.

پیشکسوت کشتی کشورمان در پایان به رقابتهای جام تختی اشاره کرد و گفت: رقابتهای امسال به عنوان یکی از تورنمنت های بین المللی در سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی قرار گرفته که همین موضوع باعث ارتقای سطح کمی و کیفی مسابقات خواهد شد. مطمئنا تیم های مدعی با چهره های خوبی به این دوره از رقابتهای جام تختی خواهند آمد و کشتی های جذاب و حساسی را شاهد خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج