۶۶۶۵۰۱
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

تلاش برای بازگشت بودجه ۵۸ نهاد فرهنگی خاص

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برنامه‌های کمیسیون فرهنگی برای حفظ اعتبار نهادهای خاص در حوزه فرهنگ، گفت: به احتمال قوی این اعتبار در صحن علنی به حوزه فرهنگ برگردانده می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برنامه‌های کمیسیون فرهنگی برای حفظ اعتبار نهادهای خاص در حوزه فرهنگ، گفت: به احتمال قوی این اعتبار در صحن علنی به حوزه فرهنگ برگردانده می‌شود.

احد آزادیخواه با اشاره به برنامه‌های کمیسیون فرهنگی برای حفظ اعتبار نهادهای خاص در حوزه فرهنگ، گفت: پس از صحبت‌های آقای نوبخت در صحن علنی درباره حذف جدول ۱۷، کمیسیون فرهنگی جلسه‌ای با هدف حفظ اعتبار این نهادها با آقای نمکی (معاون فرهنگی سازمان مدیریت) تشکیل داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه کمیته‌ای سه نفره از نمایندگان سازمان مدیریت، کمیسیون فرهنگی مجلس و دستگاه اجرایی تشکیل شد که طبق تصمیمات این کمیته مقرر شد اعتبارات ۵۸ موسسه زیرمجموعه جدول ۱۷ ذیل برخی دستگاه‌های اجرایی نظیر سازمان تبلیغات، وزارت ارشاد، شورای عالی حوزه و مرکز خدمات ادغام شود که در لایحه بودجه هم همین تصمیم مندرج شد اما نمایندگان در کمیسیون تلفیق با آن موافقت نکردند.

آزادیخواه با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق ۵۰ درصد از نمایندگان با پیشنهاد مطرح شده موافق بودند، گفت: برای رأی‌گیری و جایگزینی برنامه باید دو سوم نمایندگان به آن رأی دهند تا برنامه جایگزین شود که این طرح نتوانست دو سوم رأی را به دست آورد؛ به احتمال قوی در صحن علنی این اعتبار به حوزه فرهنگ برگردانده می‌شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون فرهنگی برای اعتبار نهادهای خاص برنامه‌های جایگزین بسیاری دارد تا این اعتبار در حوزه فرهنگ باقی بماند. پیشنهاد جایگزین در صحن مطرح می‌شود و کمیسیون فرهنگی تلاش‌های لازم را برای حفظ این رقم در فصل فرهنگی کشور انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخرش باید بکنن این پول رو از جیب مردم

    • بدون نام

      58نهاد....چه خبره؟

    • بدون نام

      فرهنگ دراین کشورچه جایگاهی دارد انوقت اینهمه موسسه عام وخاص ووابسته وچه وچه واقعیت این است که مجلس ودولت خودشان کانال ساز این بودجه هاهستندوقابل برگشت نیست ....

    • بدون نام

      خروجی فرهنگی این نهادها که‌روز بروز بیشتر میشون چیست فحشا کم شده معتاد کم شده فقر بهبود یافته دروغگویی از بین رفته‌دزدی کم شده تبعیض کاهش یافته پارتی بازی از بین رفته رانت‌خواری از بین رفته ویژه خواری از بین رفته اعتقادات پیشرفت کرده و هزاران نکته که‌الحمدو لله همه اش از قماش فرهنگ است اخلاق تهذیب یافته مسولان خداترس و ضد دنیا شده اند همه‌موارد درست شود خود بخود الگو میشویم برای سایر کشورهای بی اخلاق

    • بدون نام

      دلم میسوزد نهادهای دینی و مذهبی ما هم در چنبره بی اخلاقی‌و دنا پرستی عدهای‌مجلسی و دولتی گیر افتاده و جایگاه واقعی و معنوی و مردمی و شان خود را دست اویز حاتم بخشی های دولتیان کرده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج