۶۶۶۶۶۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

پوران درخشنده: جامعه به گفتن و شنیدن نیاز دارد

نمایش «چشم‌ها» با نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و به کارگردانی بهار محمودزاده، شامگاه ۲ بهمن ماه در سالن شماره ٣ تئاتر پردیس «شهرزاد» با حضور پوران درخشنده افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا: نمایش «چشم‌ها» با نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و به کارگردانی بهار محمودزاده، شامگاه ۲ بهمن ماه در سالن شماره ٣ تئاتر پردیس «شهرزاد» با حضور پوران درخشنده افتتاح شد.

طبق گزارش رسیده، پوران درخشنده با اشاره به محتوای این نمایش،گفت: این تئاتر، واگویه‌هایی است که ما نیاز داریم و جامعه ما نیاز به گفتن و شنیدنش دارد، در همه ما رسوب‌هایی وجود دارد که در همه ما تهنشین شده است.

او ادامه داد:من بارها پای صحبت دخترانم نشسته‌ام. آخرینبار یک دختر ایلامی حرف‌هایی به من زد که با تماشای این نمایش یاد او افتادم،ما نیاز داریم، در مورد چیزهایی که در درونمان هست حرف بزنیم و این نمایش تلنگر خوبی است.

کارگردان فیلم "پرنده کوچک خوشبختی" با تشکر ازدست اندرکاران این نمایش، سخنانش را این طور ادامه داد: نکته بسیار مهم تری که مرا به تماشای این نمایش ترغیب کرد، توجه به ناشنوایان بود. بسیار خوشحالم که «چشم ها» برای ناشنوایان نیز اجرا دارد. این که آنها همزمان میتوانند اتفاقی را تجربه کنند ، بسیار خوشایند و قابل تحسین است. این توجه کردن سهمی را که از ناشنوایان گرفتهایم به ایشان بر میگرداند و آن سهم برابری در نوع زندگی کردن است.

بهار محمود زاده کارگردان نمایش هم ضمن تشکر از حضور پوران درخشنده در اجرای این نمایش،گفت: حضور کارگردان اجتماعی ، دغدغهمند و محبوبی چون شما که مولف به تصویرکشیدن آسیبهای اجتماعی هستید، برای گروه ما مهم بود.

نمایش «چشم ها» با بازی شبنم قلی خانی، الهه شهپرست و مهدی ماهانی هر روز ساعت ١٨ در تماشاخانه شهرزاد به روی صحنه میرود.

«چشمها» برای اولین بار به طور خاص و همزمان برای ناشنوایان نیز اجرا میشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانوم درخشنده این چیزی رو که میگید خودشون هم میدونن.ولی خب برای چی باید این کار رو بکنن؟!خودشون خواب راحت و جا و مکان و مقام دارن بقیه که مهم نیستن

    • بدون نام

      شنیدن , مذاکره کردن , اصلاح امور به صورت موثر , در زمان ارامش ورونق کار خردمندانه ای است. و الا در زمان توفان , فقط باید به فکر خرابی بود و بس .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج