۶۶۶۶۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سانچس؛ وارث کانتونا، بکام و رونالدو

قبل از الکسیس سانچس، ستارگان بزرگی پیراهن شماره ۷ منچستریونایتد را بر تن کرده اند.

ورزش سه: بعد از کش و قوسهای فراوان، بالاخره الکسیس سانچس با حقوقی نجومی راهی اولدترافورد شد تا خط حمله یونایتد با حضور او جانی دوباره گیرد.
سانچس؛ وارث کانتونا، بکام و رونالدو

ستاره جدید و شیلیایی یونایتدها جدیدترین وارث لباس شماره ۷ یونایتد است. با هم، کارنامه ستارگان سابق شماره ۷ منچستر را به اختصار بررسی خواهیم کرد؛
اریک کانتونا؛ ۱۹۹۷-۱۹۹۲
سانچس؛ وارث کانتونا، بکام و رونالدو
ستاره فرانسوی با اخلاقی خشن، اولین گلزن شماره 7 دوران معاصر شیاطین سرخ بود که در 143 بازی موفق به زدن 64 گل برای یونایتد شد و معمار بخش اول افتخارات فرگوسن در یونایتد لقب گرفت. به جز درخشش فراوان، خاطرات فراوانی از اخلاق تند کانتونا نیز در اذهان باقی مانده است.

دیوید بکام؛ ۲۰۰۳-۱۹۹۷
سانچس؛ وارث کانتونا، بکام و رونالدو
با خداحافظی کانتونا، پیراهن شماره 7 به دیوید بکام رسید و این ستاره خوش سیما در 192 بازی موفق به زدن 47 گل شده و نقش مهمی در افتخارات یونایتد در آن مقطع، خصوصا 3 گانه سال 1999 ایفا کرد و در نهایت بعد از اختلاف با فرگوسن در سال 2003 راهی رئال مادرید شد.

کریستیانو رونالدو؛ ۲۰۰۹-۲۰۰۳
سانچس؛ وارث کانتونا، بکام و رونالدو
رونالدو اگرچه آغاز درخشانی در اولدترافورد نداشت، اما رفته رفته روزهای فوق العاده او آغاز شد. CR7 در خانه در 196 بازی 84 گل زد و یک توپ طلا و لیگ قهرمانان سال 2008 ماحصل کار او بود. رونالدو در سال 2009 به عنوان گرانترین بازیکن وقت تاریخ فوتبال همانند بکام راهی سانتیاگو برنابئو شد.

مایکل اوون؛ ۲۰۱۲-۲۰۰۹
سانچس؛ وارث کانتونا، بکام و رونالدو
ستاره افول کرده و سابق لیورپول که هرگز به بازیکنی که در انتظار همگان بود تبدیل نشد، هرگز بازیکن ثابتی در ترکیب فرگی لقب نگرفت و با زدن 5 گل در 31 بازی که بی شک مهم ترین آن در دقیقه 97 برابر سیتی بود، به کار خود در اولدترافورد پایان داد.

آنتونی والنسیا؛ ۲۰۱۳-۲۰۱۲
سانچس؛ وارث کانتونا، بکام و رونالدو
مدافع و کاپیتان فعلی منچسیتریونایتد در نبود بزرگان، یک فصل شماره 7 را بر تن کرد و در 30 بازی آن سال تنها یک گل به ثمر رساند. والنسیا هنوز هم برای یونایتد بازی می کند و مورینیو به شماره 25 تیمش اعتقاد فراوانی دارد.

آنخل دی ماریا؛ ۲۰۱۵-۲۰۱۴
سانچس؛ وارث کانتونا، بکام و رونالدو
آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی با جنجال فراوان از برنابئو راهی یونایتد شد؛ اما هرگز وارث بزرگان شماره 7 این تیم لقب نگرفته و نتوانست با سیستم لوییس فان خال همخوانی پیدا کند. دی ماریا بعد از زدن تنها 3 گل در 27 بازی راهی پاری سن ژرمن شد.

ممفیس دیپای؛ ۲۰۱۷-۲۰۱۵
سانچس؛ وارث کانتونا، بکام و رونالدو
در ابتدا لقب رونالدوی جدید به دیپای جوان داده شد؛ اما او هرگز در اندازه دیگر بزرگان شماره 7 تاریخ یونایتد ظاهر نشد و نتوانست با فشار پوشیدن لباس شماره 7 یونایتد سازگار شود. دیپای در 33 بازی موفق به زدن 2 گل شده و امسال از منچستر جدا شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج