جاباما
۶۶۶۷۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلعتبری: رحمتی شانس آورد گل نزدم

اگر از پنالتی امید ابراهیمی در بازی استقلال مقابل پدیده مشهد بگذریم، بدون شک مهم‌ترین موقعیت این بازی توپی بود که در دهانه دروازه به محمدرضا خلعتبری رسید اما او نتوانست آن را گل کند.

ایران ورزشی: اگر از پنالتی امید ابراهیمی در بازی استقلال مقابل پدیده مشهد بگذریم، بدون شک مهم‌ترین موقعیت این بازی توپی بود که در دهانه دروازه به محمدرضا خلعتبری رسید اما او نتوانست آن را گل کند. توپی که شاید بیرون زدنش سخت‌تر از گل کردن آن بود. به هر حال همین اتفاق باعث شد گلی زده نشود و بازی با تساوی به پایان برسد. این موقعیت حالا باعث حسرت و افسوس خلعتبری شده ‌است. محمدرضا خلعتبری بازیکن تند و تیز پدیده مشهد که به خاطر گل نشدن این موقعیت ناراحت است، درباره بازی با استقلال، شرایط تیمش و البته بازی هفته آینده مقابل تیم سابقش یعنی سایپا صحبت‌های جالبی دارد.

در بازی با استقلال خیلی خوب کار کردید اما در نهایت به یک امتیاز رضایت دادید...

بازی خیلی خوبی بود. استقلال در نیمه اول بهتر از ما بود، البته این برتری زیاد هم نبود اما در نیمه دوم ما خیلی بهتر بودیم و حتی می‌توانستیم ببریم. فکر می‌کنم استقلال خیلی خوش‌شانس بود. در واقع این خوش‌شانسی به خاطر این بود که ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما گل نشد. در مقابل هم آنها صاحب یک پنالتی شدند که ما خوش‌شانس بودیم گل نشد.

البته ظاهرا این پنالتی درست نبود...

به نظرم پنالتی نبود. من حتی به خورشیدی گفتم اشتباه شده چون شرایط و جایگیری‌اش جوری بود که نمی‌توانست به خوبی صحنه را ببیند و باید از کمک‌داور می‌پرسید. من حتی به کمک‌داور هم گفتم شما مسلط به صحنه بودی و باید می‌گفتی اما ظاهرا به خاطر اینکه خورشیدی تصمیمش را گرفته بود، کمک‌داور دیگر حرفی نزد.

به هر حال سعید جلالی‌راد خیلی خوب کار کرد و توانست پنالتی را بگیرد...

بله، بالاخره پنالتی را گرفت. سعید کلا دروازه‌بان پنالتی‌گیری است و حتی در بازی با فولاد خوزستان هم یک پنالتی گرفت.

شما در بازی با استقلال یک موقعیت خیلی خوب داشتی که به راحتی می‌توانستی گل بزنی اما دروازه خالی را گل نکردی...

بله، متاسفانه موقعیت صددرصد گل داشتم اما شانس رحمتی بود که گل نشد. من روی این موقعیت اشتباه کردم و پایم را نگه داشتم که این مساله باعث شد مچم بچرخد. اگر این کار را نمی‌کردم می‌توانستم به راحتی گل بزنم. به هر حال شانس رحمتی بود.

انگار خیلی دوست داشتی به رحمتی گل بزنی؟

من قبلا 2، 3 بار این کار را کردم اما این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و واقعا این موقعیت حیف شد. اگر گل می‌کردم خیلی خوب می‌شد. من از این بابت می‌گویم رحمتی خوش‌شانس بود که بعد از مدت‌ها درون دروازه استقلال قرار گرفت و می‌خواست عملکرد خوبی داشته باشد. رحمتی به لحاظ فنی و شخصیتی واقعا قابل احترام است، ما با هم خیلی دوست هستیم اما در زمین رقیبیم.

این هفته با سایپا بازی دارید. شما فصل قبل در سایپا بودی اما علی دایی روی مهاجمان دیگری نظر داشت و نتوانستی در این تیم بمانی. بازی با سایپا را چطور می‌بینی؟

سایپا در 3 بازی گذشته خود 7 امتیاز گرفت اما ما در بازی‌های اخیر بدشانسی آوردیم و حتی مقابل استقلال خوزستان می‌توانستیم ببریم ولی این اتفاق نیفتاد و باختیم. در کل ما خیلی خوب بازی می‌کنیم و موقعیت‌های زیادی به دست می‌آوریم اما بدشانس هستیم که امیدوارم این بدشانسی در بازی با سایپا تمام شود. من احترام زیادی برای سایپایی‌ها و مخصوصا مدیرعامل این باشگاه قائلم چون می‌دیدم آقای درویش زحمات زیادی برای باشگاه می‌کشد، علی دایی هم که کارنامه مشخصی دارد و افتخار فوتبال کشورمان است. در سایپا هم مهره‌های خوبی حضور دارد. به هر حال ما می‌رویم که نتیجه بگیریم و 3 امتیاز را به دست بیاوریم. بازی سختی است اما ناامید نیستیم.

انگار انگیزه زیادی مقابل تیم سابقت داری؟

من در همه بازی‌ها انگیزه زیادی دارم و اصلا از جدایی از سایپا ناراحت نیستم. فوتبال حرفه‌ای است و دایی من را نخواست. به هر حال ایشان سرمربی است و روی بازیکنان دیگری نظر داشت. من در پرسپولیس و تیم ملی با آقای دایی بودم و همیشه ایشان برایم قابل احترام است اما الان بازیکن پدیده هستم و تلاش می‌کنم مثمر باشم.

فکر می‌کنید در این بازی سخت می‌توانید ۳ امتیاز را کسب کنید؟

ما بازیکنان خیلی خوبی داریم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که برنده شویم. حتی اگر یک بر صفر هم شد باید ببریم و 3 امتیاز را بگیریم. ما در بازی‌های خارج از خانه هم خوب کار کردیم. مثلا استقلال و تراکتور را خارج از خانه بردیم. پس هیچ کاری غیرممکن نیست و می‌توانیم از سایپا هم امتیازات خوبی بگیریم.

مهاجری سرمربی پدیده همچنان امیدوارانه از کسب سهمیه آسیا صحبت می‌کند. فکر می‌کنی بتوانید به این هدف بزرگ دست پیدا کنید؟

باتوجه به اینکه 6 امتیاز از تیم ما کسر شد، کار خیلی سخت است چون این مساله به لحاظ روحی، روانی خیلی تاثیر منفی روی تیم داشت. ما همچنان امیدواریم این 6 امتیاز با پیگیری باشگاه، برگردد اما با این حال تلاش می‌کنیم نتایج قابل قبولی بگیریم و امتیازات را از دست ندهیم.

انگار شما امیدی به کسب سهمیه آسیا نداری؟

نه اینکه امید نداشته باشم اما کسر 6 امتیاز کار را خیلی سخت کرد و تیم به لحاظ روحی دچار مشکل شد. همین مساله هم تاثیرات منفی داشت. به صورتی که در بازی‌های نیم‌فصل دوم مقابل پیکان و استقلال خوزستان با بدشانسی امتیازات را از دست دادیم. ما مشکل دیگری هم داشتیم که بازی در ثامن است. بازی در چمن این ورزشگاه واقعا سخت است و نمی‌توانیم یک ضرب پاس بدهیم و حتما باید قبلش کنترل کنیم. به نظرم اگر بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شد شرایط ما به لحاظ امتیازگیری بهتر بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج