جاباما
۶۶۶۷۸۰
۲۴ نظر
۵۰۰۶
۲۴ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش رسانه‌های اصولگرا به مصاحبه رئیس جمهور: آقای روحانی چه بر سر خودت آوردی؟

حسین قدیانی در روزنامه جوان نوشت: من البته در این متن مختصر، هیچ قضاوتی درباره مصاحبه‌کننده ندارم و سخنم همان‌طور که از مطلع نوشته برمی‌آید، چیز دیگری است؛ واقعاً چرا باید حتی میان هواداران روحانی، سخنان او‌ تا این حد بی‌اهمیت و فاقد اعتبار باشد؟! و آیا خود همین موضوع، فی‌نفسه بیانگر آن نیست که دیگر همگان، روحانی را خوب شناخته‌اند؟!

حسین قدیانی در روزنامه جوان نوشت: من البته در این متن مختصر، هیچ قضاوتی درباره مصاحبه‌کننده ندارم و سخنم همان‌طور که از مطلع نوشته برمی‌آید، چیز دیگری است؛ واقعاً چرا باید حتی میان هواداران روحانی، سخنان او‌ تا این حد بی‌اهمیت و فاقد اعتبار باشد؟! و آیا خود همین موضوع، فی‌نفسه بیانگر آن نیست که دیگر همگان، روحانی را خوب شناخته‌اند؟!
کسی که به نفعش باشد، این نهاد و آن ارگان را می‌زند و نباشد، همان‌‌‌ها را مدح می‌کند! و کسی که وعده می‌دهد اما آن را به راحتی آب خوردن انکار می‌کند! و البته مجدداً همان وعده را تکرار می‌کند!

الغرض! نقد و نظر بیشتر روی پرسش‌های مجری تا پاسخ‌های رئیس قوه اجرا! و‌ اما چه چیزی برای رئیس یک دولت، بدتر از اینکه تقریباً هیچ‌کس حتی رأی‌دهندگانش، مهم ندانند سخنانش را؟! و هرگز، عملیاتی نخوانند وعده‌هایش را؟! آقای روحانی! شما با خودتان چه کرده‌اید که از سؤالات رشیدپور بیشتر حرف زده می‌شود تا جواب‌های شما؟! فتأمل!
همچنین روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت:
انتخاب یک مجری که سابقه حمایت از حسن روحانی و حتی حضور در جلسات تبلیغاتی وی را داشت برای مصاحبه‌ای که همه انتظار چالش را از آن داشتند با انتقادات فراوانی مواجه شده است.

داریوش سجادی، از اصلاح‌طلب‌های مقیم آمریکا در این باره نوشت: مصاحبه تشریفاتی رشیدپور با رئیس‌جمهور بدون مجامله، توهین به شعور مخاطب بود. نخستین دلیل اهانت آمیز بودن آن بی‌صلاحیتی مجری برنامه بود که معلوم نیست چرا باید تریبون رسانه ملی برای مصاحبه با رئیس‌جمهور یک کشور در اختیار فردی قرار گیرد که: اولا با الفبای سیاست و اقتصاد ناآشنا است و کمترین تبحر یا تخصصی در این رشته ندارد.
ثانیا فاقد تسلط و تفطن به الزامات ژورنالیسم سیاسی در مقابل دوربین است.اما مهم‌تر از بی‌صلاحیتی مجری، محتوای برنامه بود که ماحصل آن را به اعتبار «دلدادگی مجری به میهمان» به یک رپرتاژ آگهی خسته‌کننده مبدل کرده بود.

در پایان این یادداشت آمده است: اگر حرفی برای گفتن ندارید چه لزومی به «خودزنی» دارید تا با شرکت در این واریته‌های خسته‌کننده اعتبار متوقع از خود را با نازل‌ترین بها به چوب حراج ببندند!؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوداییش راست گوفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این جماعتی که به فاصله چند ماه از رای دادن پشیمان شدند متوجه باشند که دارند در زمین چه کسانی بازی می کنند و نتیجه کارهاشون چیه.این افراطیها از پشیمانی امثال شما سوء استفاده می کنند و همینطور دارند پیش روی می کنند....

    • بدون نام

      احسنت کاملا موافقم،دمت گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و همونطور که ملاحظه می کنید افراطیها افرادشون رو سازماندهی کردند برای نومیدی پراکندن. دیگه احتیاجی به شماها نیست برای این کار!روحانی می تونست اصلا ریز بودجه رو هم به اطلاع شما نرسونه تا ندونید همین افراطیها چه پولی از بودجه عمومی دریافت می کنند و بعد برای سنگ اندازی در کار "منتخب مردم" مصرفش می کنند .افراطیهای داخلی و افراطیهای خارجی با هم متحد شدند مردم ساده لوح!

    • بدون نام

      چه بهتر. بذار اینقدر با ندونم کاری خودشونو ضایع کنن که همه بشناسنشون. ارباب وعده ها بالاخره باید یه جا پاسخگو باشه دیگه.

    • بدون نام

      دولت. تدبیروامید اینه دیگه. اون ازدوره یازدهم واینم دورهدوازدهم که همه شاهدیم همچون تبل. توخالی. مینوازد. اقای روحانی با لبخند. وشعار هیچ مشکلی حل نمیشه. باز وعده وعده وعده توخالی وواهی.

    • بدون نام

      این اصولگراها هم میخوان واسه خودشون طرفدار جمع کنن. هشت سال فقط یک مجری مشخص میشست جلو رئیس جمهورتون و دست به سینه هر مزخرفی گفت تأیید کرد.شما نمی خواد نسخه بپیچید واسه مملکت که مردم از ترس شما به روحانی رأی دادن. برید ببینید چند درصد از رای دهندگان به روحانی به خاطر اینکه از دست رئیسی به فلاکت نیفتیم بهش رأی دادن.
      من نمیگم روحانی خوب کار کرده، اما به نظرم در بین اون همه کاندید ، این بهترین فرد ممکن بود. ...

    • بدون نام

      واقعا حسن روحاني و دارودسته سرمايه دار و قدرت طلب اصلاحات رو همه شناختن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موسسات مالی اعتباری تشکیل شده در دوره احمدی نژاد که مملکت رو به بحران کشوندند و رئیسهای نزولخورش اسلحه به کمر می بستند کی بودند ؟ طرفداران مستضعفین؟! واای که مردم چقدر ساده اند

    • کارمند

      چرا در مورد مسائل مهمتر مثل سرنوشت برجام چیزی نگفت

    • بدون نام

      مگه سخنان شما و دارو دسته شما دارای اهمیت میباشد آقای قدی یانی؟؟؟!!!!!!!

    • بدون نام

      آقای قلدریانی،مگه خودت عقل کلی؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      دولت استعفا بده بهتره.بگه کاره ای نیستم

    • بدون نام

      قراره از باغ برجام گلابی بچینیم.وایسا فعلا

    • بدون نام

      به نظر تو هواداران به سخن روحانی اهمیت نمی دهند ما روحانی را دوست داریم.تبلیغ منفی نکنید درست رقابت کنید داداش!!!

    • علی

      دقیقا درسته ما هر دو رو شناختیم یعنی هم اصول گراها را و هم اصلاح طلبها
      هر دو در پی منافع شخصی هستند و هیچکدام مفید برای ملت و کشور واقع نشدند ...!!!!!1

    • بدون نام

      روحاني از داشتن طرفداران لج بازي مثله شما خيالش راحته چون شما براي اينكه شجاعت اقرار به اشتباهتون رو نداريد ازش دفاع ميكنيد...24 ميليون ساده لوح
      ما با افتخار جز 16 ميليون راي دهنده به جناب رئيسي هستيم

    • بدون نام

      بدانید که کسی که این حرفها می رند مخالف سر سخت دکتر روحانی است نباید حرفهای این از خدا بی خبر که فقط وفقط به فکر خودشان وخرب کردن دولت است باور کنی این دسته از آدمها از خاین هم بدتر هستن .

    • محمد

      بابا انتخابات تمام شد مثل اینکه یکعده سوخته اند که با هیچ آبی هم خنک نمی شوند.

    • ناشناس

      حالا یه مصاحبه با کمی لبخند از طرف رشیدپور که خودشم کارمند صدا و سیماس و قاعدتا همفکر شما دیگه انقدر عصبانیت نداره

    • بدون نام

      رشیدپورسابقش اوردپایین نه درموردتظاهرات بیکاری وفقرچیزی نگفت شایدم فکرکردن نداریم بااین وضع مملکت بگین حدود۱۵ملیون مهاجر افغانی داریم تست الکل میگیرن چراغی که به خانه رواست به مسجدحرام

    • بدون نام

      برترین ها لطفا مکانیزمی اعمال کن هر فرد حق یکبار نظر دادن داشته باشد ، این که نمیشه الان ی یارویی زیر همه خبرها 50 دفعه نظر علیه رئیس‌جمهور میده الکی شلوغش کنه، اینقدر هم بیسواده قشنگ تابلو هست که کار یکنفره تو همه کامنتاش غلط املایی مشابه وجود داره

    • علی

      این دولت هر چی هست لااقل تا حدودی کارهاش و بودجه اش شفاف هست ولی مملکت از نظر اقتصادی به وضعی افتاده که حالا حالاها درست بشو نیست مطمئن باشید اگر تند رو ها کشور رو بطور کامل در دست بگیرند وضع از اینی که هست بدتر خواهد شد

    • بدون نام

      هر جور هم گفته میشد شما ساز مخ مخ مخالف میزنید چون از حالا دارید به بعد از روحانی برای اصول گرا ها کمک میکنید حواسمان هست سالها گپل شما را خوردیم بسه دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج