۶۶۶۷۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

الهه راستگو: فعلاً سکوت می‌کنم

الهه راستگو در نطق پیش از دستور خود در دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: یاد داریم که هفته گذشته روز ۱۲ شهریور برابر کلام‌الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد کردیم که با تکیه بر شرف انسانی خویش در حفظ امانت مردم و انجام هرچه بهتر وظایفمان کوشا باشیم.

خبرگزاری فارس: الهه راستگو در نطق پیش از دستور خود در دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: یاد داریم که هفته گذشته روز ۱۲ شهریور برابر کلام‌الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد کردیم که با تکیه بر شرف انسانی خویش در حفظ امانت مردم و انجام هرچه بهتر وظایفمان کوشا باشیم.

وی ادامه داد: در همه زمینه‌ها، عدل و انصاف را در نظر داشته باشیم و مادامی که در شورای اسلامی شهر عضویت داریم در رعایت صرفه و صلاح پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام ورزیم.

راستگو بیان داشت: این روزها اینجانب که با بیش از ۳۲ سال سابقه خدمت در سنگرهایی اعم از تدریس در آموزش پرورش، مراکز تربیت معلم شهر تهران،‌مراکز آموزش عالی فرهنگیان، مجلس شورای اسلامی، وزارت کار و اجتماعی و مجمع تشخیص مصلحت نظام افتخار خدمتگزاری به اقشار مردم از جمله کارگران، زنان، دانش‌آموزان، دانشجویان و بازنشستگان محترم را داشته‌ام به سبب رعایت یکسری اصول بدیعی در انتخاب شهردار تهران مورد بی مهری و بی توجهی برخی رسانه‌ها و افراد قرار گرفته‌ام که رفتارشان مصداق بارز بد اخلاقی و بی حرمتی به حریت و آزادگی و آزاداندیشی است.

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران افزود: مسائل دیگری هم هست که فعلاً سکوت می‌کنم و در صورت لزوم مطالب را بیان خواهم کرد.

وی گفت: بنده که همواره عدالت و صرفه و صلاح ملی و مردم را بر منافع شخصی خود ترجیح داده‌ام و سوابقم نیز نشان از آن دارد. خود را اصلاح طلب می‌دانم، اصلاح‌طلب بوده، هستم و خواهم بود منتهی بر پایه یک سری اصول اصلاح طلبی یعنی اصلاح امور جامعه و حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب.

وی گفت: لازم به ذکر است افرادی در خصوص اینجانب اظهارنظر کرده‌اند که اصلاً‌هیچ سابقه سیاسی نداشته و ندارند و تقریباً اکثر افراد هم افراد همگروه من که به شورا راه یافتند قبل از شورا می‌گفتند شورا جای کار سیاسی نیست ولی آنچنان در کار سیاسی فرو رفته‌اند که تقریباً مسائل مردم را به فراموشی سپرده‌اند.

وی گفت: وظیفه من و همکارانم در مقابل مردم شریفی که به ما رأی داده‌اند، ایجاد فضایی آرام توام با شادی و نشاط و به دور از تنش و سیاسی کاری جهت فراهم کردن زندگی سالم و رو به تعالی است.

راستگو افزود: من به عنوان نماینده منتخب مردم فهیم تهران، ری و شمیرانات، علیرغم احترامی که برای خانواده محترم هاشمی رفسنجانی قائل بوده و هستم و شناختی که از تخصص و تجارب جناب آقای مهندس هاشمی داشته‌ام در بررسی‌های همه جانبه و مقایسه تجارب و برنامه‌های وی در مقایسه با قالیباف شهردار تهران و با توجه به نیمه تمام بودن بعضی از پروژه‌های شهری و هزینه‌های کلان اقتصادی که در این برهه از زمان برای مردم شهر تهران از این بابت ایجاد می‌شد با تکیه و استعانت از خداوند بزرگ به قالیباف رای دادم که امید است عملکرد شایسته وی موجب خوشحالی و دلگرمی مردم و شورای شهر و شهرداری تهران شود.

وی گفت: لازم به ذکر است که برای خدمت‌رسانی بهتر و درخور شایسته مردم تهران، شهرداری نیازمند اصلاحاتی است و در اینجا لازم می‌دانم که از رسانه‌هایی که منصفانه عمل کرده‌اند تشکر کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      دیگه اینم وارد بازی بگم بگم شد !

    • بدون نام

      واقعا بهترين كار در برابر ابلهان خاموشيست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج