جاباما
۶۶۶۸۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فروش بلیت‌های «سون» در کمتر از ۲۴ ساعت

حسام هوشیار دبیر اجرایی چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی فجر در شیراز گفت: فروش تمامی بلیت‌های گروه موسیقی «سون» در ظرف کمتر از ۲۴ ساعت؛ در نوع خودش در شیراز بی‌نظیر بود.

بانی فیلم: حسام هوشیار دبیر اجرایی چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی فجر در شیراز گفت: فروش تمامی بلیت‌های گروه موسیقی «سون» در ظرف کمتر از ۲۴ ساعت؛ در نوع خودش در شیراز بی‌نظیر بود.
فروش بلیت‌های «سون» در کمتر از ۲۴ ساعت
حسام هوشیار دبیر اجرایی چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی فجر در شیراز در مورد برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی فجر در شیراز گفت: بعد از جشنواره گروه‌نوازی که به صورت رقابتی و با حضور اساتیدی همچون؛ احمد پژمان، محمد رضا درویشی و … در بخش‌های مختلف؛ کلاسیک، سنتی، محلی و کوبه‌ای در شهر شیراز در استان فارس برگزار شد که با استقبال علاقمندان به موسیقی نسبت به دوره‌های گذشته مواجه شد؛ به فاصله دو هفته، چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی فجر در شیراز را برگزار کردیم که همراه با اجرای گروه‌های محلی، تلفیقی، پاپ و سنتی بود و در کنار آن، ۱۲ گروه برتر موسیقی بومی کشور و استان فارس نیز به اجرای برنامه پرداختند که یکی از اتفاقات خوب هنری چند سال اخیر در شهر شیراز بود.
وی افزود: یکی دیگر از اتفاقات خوب و ارزشمند، حضور گروه‌های موسیقی در شیراز بود که برای اولین بار و چندمین بار در شیراز حضور پیدا کردند که از طرف مردم با استقبال خوبی روبرو شد و فروش تمامی بلیت‌های دو سانس کنسرت گروه موسیقی «سون» در ظرف کمتر از ۲۴ ساعت، در نوع خودش در شیراز بی‌نظیر بود. همچنین استقبال از گروه‌های موسیقی کشور به خوانندگی استاد ایرج، علیرضا افتخاری، سالار عقیلی، محمد معتمدی، سینا سرلک و … در چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی فجر در شیراز حائز اهمیت است.
عضو هیئت رئیسه انجمن موسیقی استان فارس در ادامه سخنانش اظهار داشت: ما در مرداد ماه، گروه موسیقی «سون» را به شیراز دعوت کردیم که در چهار سانس مختلف؛ به اجرای برنامه پرداخت و تکنیک بسیار عالی و جذابیت‌هایی که این گروه موسیقی در اجراهایشان دارند؛ باعث شد که در ظرف کمتر از ۲۴ ساعت، تمامی بلیت‌های دو سانس کنسرت این گروه، در جشنواره موسیقی فجر در شیراز به اتمام برسد و اگر فرصت برگزاری سانس‌های بیشتری از این سری کنسرت هم فراهم می‌شد قطعاً مورد استقبال علاقمندان به موسیقی قرار می‌گرفت؛ ولی چون برنامه‌های جشنواره، از قبل تنظیم شده بود؛ این امکان فراهم نشد، ولی مردم شیراز امیدوارند که در آینده نزدیک، شاهد حضور اعضای گروه موسیقی «سون» به خوانندگی کیارش پوزشی، آرش قنادی و امیر قنادی در استان فارس باشند.
وی همچنین گفت: ما برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر در شیراز، میزبان گروه موسیقی «روناک» بودیم که جزو اجراهای محلی جشنواره بود که برنامه خوبی اجرا کردند و افتتاحییه جشنواره نیز با حضور حجت اشرف‌زاده و گروه ارکسترش برگزار شد که مورد استقبال بی‌نظیر مردم هنردوست قرار گرفت.

دبیر اجرایی چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی فجر در شیراز در پایان تأکید کرد: به نمایندگی از شورای سیاستگذاری موسیقی استان فارس، انجمن موسیقی استان فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین برگزارکنندگان چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی فجر در شیراز؛ از همه کسانی که در برگزاری جشنواره، ما را همراهی و حمایت کردند تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم این اتفاقات فرهنگی و هنری ادامه پیدا کند و همه جوانان ما در شهرهای مختلف استان فارس و دیگر نقاط ایران، بتوانند از تمام امکانات هنری کشور به صورت هماهنگ و یکسان استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج