۶۶۶۹۲۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عنایتی: با استقلالی‌ها توافق کردم

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: شب گذشته وکیل من با مسئولان باشگاه استقلال توافق کرده و قرار است آنها پول من را پرداخت کنند.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی در خصوص اینکه ظاهرا با استقلالی‌ها توافق نکرده است گفت: وکیل من یک بار طی روزهای اخیر و یک بار هم شب گذشته با استقلالی‌ها صحبنت کرده و در جلسه شب گذشته مقرر شد که مطالبات من پرداخت شود.

وی با اعلام این موضوع که موکلش با استقلالی‌ها به توافق رسیده است گفت: طی صحبتی که وکیل من با مسئولان باشگاه انجام داده است با آنها به توافق رسیده و قرار است طی ۱۰-۱۵ روز آتی مطالبات من را پرداخت کنند. من مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از استقلال طلب دارم و مقرر شده استقلالی‌ها این رقم را به من پرداخت کنند.

سرمربی مشکی‌پوشان در خصوص اینکه فیلم دوربین مخفی وی چند روز پیش از یکی از شبکه‌های تلوزیونی پخش شد گفت:من بیش از ۱۰ بار آن فیلم را دیدم و و واقعا اتفاق جالبی بود. این فیلم مربوط به حدود ۴ سال پیش است.باید در آن شرایط باشید تا بدانید چه می‌گویم.

وی در خصوص اینکه در فیلم پخش شده ترس در چهره‌اش کاملا نمایان بود گفت: ترس؟ به خاطر دوربین مخفی داشتم سکته می‌کردم!شما وقتی وارد جایی می‌شوید که می‌گویند در آنجا بمب کار گذاشته شده نمی‌ترسید؟مگر می‌شود بمب در یک قدمی من باشد و نترسم؟واقعا روز عجیبی بود و آن اتفاق تا ساعت‌ها روی من تاثیر داشت. به هر صورت آن فیلم خاطره جالبی را برایم رقم زده است.

عنایتی در خصوص دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: باخت بازی قبل را فراموش کردیم و سخت تلاش می‌کنیم تا در بازی آینده که اتفاقا بازی مهمی هم هست به نتیجه برسیم. ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که از بازی با تراکتورسازی دست پر بیرون بیاییم بقیه اتفاقات دست خدا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.الف

      توافق خوبی بود!!!!
      انشاا....5سال دیگه پولتو میدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج