۶۶۶۹۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

لغو کنسرت‌های دایموند به دلیل پارکینسون

نیل دایموند اعلام کرد که به دلیل بیماری پارکینسون قادر به برگزاری ادامه تورش نیست و اجراهای خود در استرالیا و نیوزلند را لغو کرد.

رسانه نوا: نیل دایموند اعلام کرد که به دلیل بیماری پارکینسون قادر به برگزاری ادامه تورش نیست و اجراهای خود در استرالیا و نیوزلند را لغو کرد.
لغو کنسرت‌های دایموند به دلیل پارکینسون

قرار بود دایموند در ماه‌های مارچ و اپریل در استرالیا و نیوزلند در ادامه تور ۵۰ سالگی فعالیت موسیقایی‌اش روی صحنه برود ولی به دلیل تشخیص پزشکان در مورد بیماری‌ش ، او ناگزیر به لغو اجراهایش شد.

در بیانه‌ ‌ای که سایت رسمی نیل دایموند منتشر کرد، آمده است: شروع این بیماری، سفر طولانی و اجرای کنسرت بزرگ را مشکل می‌کند. اما این بیماری اجازه می‌دهد که آقای دایموند به ترانه نوشتن و آهنگ ساختن بپردازد و پروژه‌هایش را پیش ببرد. »

نیل دایموند خودش هم در باره این اتفاق گفته است: من خیلی ناراحت و بیزارم از اینکه باید بقیه اجراهای تورم را لغو کنم. من از اینکه توانستم ۵۰ سال برنامه اجرا کنم به خودم می‌بالم. من صادقانه از تمامی کسانی که بلیت تهیه کرده و برای آمدن به این اجرا برنامه ریزی کردند، معذرت خواهی می‌کنم. من در زمان طولانی که در انتظار من است دوباره به نوشتن ترانه و اجرای برنامه خواهم پرداخت. »

دایموند اینگونه از طرفدارنش هم تجلیل کرد:« از طرفدارن وفادار و با اخلاقم در سرتاسر دنیا تشکر می‌کنم. من همیشه قدردان حمایت‌های شما بودم. این سفر بسیار بسیار بسیار عالی بود. ممنونم از شما.»

نیل دایموند یکی از موفق‌ترین ستاره‌های مولف نیم قرن گذشته موسیقی پاپ در جهان است او با فروش بیش از ۱۳۰ میلیون نسخه فیزیکی (صفحه، کاست و سی.دی) آثارش یکی از پر مخاطب‌ترین هنرمندان قرن محسوب می‌شود. آخرین آلبوم دایموند سال ۲۰۱۶ با عنوان « Acoustic Christmas» منتشر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج