جاباما
۶۶۷۰۷۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

زمان فروش کارت میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی

چندی پیش بود که کارت میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی اینتگرال (Integral) معرفی شد. حال شرکت سازنده رسما آغاز زمان فروش این کارت حافظه جانبی نیم ترابایتی را اعلام کرده است.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: چندی پیش بود که کارت میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی اینتگرال (Integral) معرفی شد. حال شرکت سازنده رسما آغاز زمان فروش این کارت حافظه جانبی نیم ترابایتی را اعلام کرده است.

آیا زمان فلاپی دیسک هایی که ظرفیت آن‌ها حتی کمتر از حجم یک فایل موسیقی MP۳ بود را به یاد می‌آورید؟ بدیهی است که به لطف پیشرفت در تکنولوژی از آن زمان تغییرات زیادی را شاهد باشیم که نتیجه‌ی آن هر چه بیشتر ظرفیت حافظه های جانبی است. اما در عین حال، اندازه‌ی آن‌ها نیز کوچک و کوچک‌تر شده است.

اگر شما از کارت های حافظه میکرو اس دی استفاده می‌کنید، این خبر خوبیست که چندی پیش شرکت اینتگرال از یک کارت میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی پرده برداری کرد که می‌تواند با سرعت زیادی فایل‌های شما را ذخیره و انتقال دهد. خبر خوب‌تر این که فروش کارت میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی اینتگرال از ماه جاری در سراسر جهان آغاز خواهد شد. این بدان معناست که کاربران طی هفته‌های آینده می‌توانند صاحب یک کارت حافظه به اندازه‌ی یک بند انگشت و ظرفیتی معادل نیمی از یک ترابایت شوند! البته این نخستین کارت حافظه میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی جهان نیست، چندی پیش شرکت میکرودیا از چنین کارت حافظه ای پرده برداری کرده بود.

سرعت کارت میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی اینتگرال متوسط است

ناگفته نماند کاربران برای بهره‌مندی از کارت میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی اینتگرال نیازمند دیوایس‌هایی هستند که از microSDXC پشتیبانی می‌کند؛ این استانداردی است که اغلب گوشی ها و تبلت های بازار به خوبی آن را پوشش می‌دهند. سرعت انتقال این کارت حافظه جانبی حداکثر تا ۸۰ مگابایت بر ثانیه است. شاید آن سریع‌ترین کارت حافظه تاریخ لقب نگیرد، اما اگر ظرفیت برای شما از اهمیت بیشتری نسبت به سرعت یک کارت حافظه برخوردار است، این گزینه می‌تواند ایده آل شما باشد.

زمان فروش کارت میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی

شرکت Integral رسما قیمت کارت حافظه جدید خودش را اعلام نکرده است، اما به گفته‌ی سایت Engadget ز آنجایی که حافظه ۴۰۰ گیگابایتی این شرکت با قیمتی در حدود ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد، این حافظه ۵۱۲ گیگابایت میکرو اس دی احتمالا با اختلاق قیمت کمی با این محصول روانه بازار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج