۶۶۷۱۱۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقال حساب سازمان هدفمندی به بانک مرکزی

حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با هدف تسریع در عملیات و فرایند واریز یارانه‌ها، حذف واسطه‌های غیرضرور و افزایش کنترل بر جریانات نقدی حساب این سازمان به بانک مرکزی انتقال یافت.

خبرگزاری مهر: حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با هدف تسریع در عملیات و فرایند واریز یارانه‌ها، حذف واسطه‌های غیرضرور و افزایش کنترل بر جریانات نقدی حساب این سازمان به بانک مرکزی انتقال یافت.

مسعود رحیمی، مدیرکل ریالی و نشر این بانک گفت: در ادامه اجرای تکالیف مقرر در ماده ۹۴ قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر انتقال کلیه حساب‌های دستگاه‌های اجرایی دولتی به بانک مرکزی، که طی بند ب ماده ۱۷ قانون برنامه ششم و بند الف ماده ۲۰ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور نیز مورد تاکید قرار گرفت، حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و انجام کلیه فرایندهای مرتبط با آن از جمله واریز یارانه ها، از بانک ملی به بانک مرکزی منتقل شد.

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع واریز یارانه‌ها، با انجام هماهنگی های لازم بین بانک مرکزی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، خزانه‌داری کل کشور و شبکه بانکی، هشتاد و سومین مرحله واریز یارانه در تاریخ ۹۶/۱۰/۲۶ توسط بانک مرکزی و با همکاری شبکه بانکی کشور به حساب سرپرستان خانوارها واریز شد.

وی با تاکید بر اینکه این امر موجب تسریع در عملیات و فرایند واریز یارانه‌ها، حذف واسطه‌های غیرضرور و افزایش کنترل بر جریانات نقدی حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می شود، افزود: هشتاد و دو مرحله قبلی واریز یارانه ها، با محوریت بانک ملی ایران انجام شده بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون ۶ هزار فقره حساب دستگاه‌های اجرایی دولتی به بانک مرکزی انتقال یافته است گفت: این تعداد در آینده نزدیک به ۵۰ هزار فقره افزایش خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بگرید نجومی بگیران را اعدام کنید

    • بدون نام

      شما خودتونو جر هم بدید من یکی دوزار اعتماد ندارم نه اصلاح طلب نه اصولگرا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج