جاباما
۶۶۷۱۲۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نیمار از پیوستن به PSG ابراز پشیمانی کرد!

سناریوی جنجال آفرینی‌های ستاره برزیلی PSG برای هموار کردن راه خروجش از این تیم و بازگشت به لالیگا به واقعیت نزدیک‌تر شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه مارکا، روزی نیست که یک نشریه فرانسوی خبری درباره وضعیت نیمار در پاری‌سن‌ژرمن منتشر نکند. آخرین مورد آن هم در دو نشریه معتبر اکیپ و پاریسین منتشر شده، دو رسانه‌ای که جنجال‌ها و زندگی پرتنش اخیر ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن را به نارضایتی او از وضعیتش در این تیم ربط داده‌اند تا جایی که مدعی شده‌اند او در گفت‌و‌گو با اطرافیانش فاش کرده که از قرارداد بستن با PSG‌ پشیمان است.

اکیپ مدعی شده است که نیمار بعد از چند ماه نخست دوران بازیگری‌اش در لوشامپیونه فرانسه از وضعیتش در پاری‌سن‌ژرمن راضی نیست. این نشریه با بیان اینکه نیمار از بازی در لیگ فرانسه به دلیل تدافعی بودن سبک بازی اکثر تیم‌ها و تعداد بالای خطاهای صورت گرفته روی او خسته شده است. همچنین از ماجرای جنجالی که اخیراً در بازی خانگی PSG‌ و دیژون رخ داد - هو شدن نیمار از سوی هواداران پاری‌سن‌ژرمن به دلیل ندادن ضربه پنالتی به کاوانی - به عنوان دلیلی دیگر برای وسوسه شدن نیمار برای ترک لوشامپیونه و دلتنگی‌اش برای لالیگا یاد کرده است.

در همین حال نشریه پاریسین نوشته است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از این وضعیت مطلع شده و به همین دلیل بابت از دست دادن ستاره ۲۲۲ میلیون یورویی‌اش نگران است. به نوشته این نشریه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بعد از اتفاقات جنجالی ماه‌های اخیر به حالت هشدار درآمده است. انتشار این گزارش‌ها سبب شده است که شایعه تمایل نیمار برای پیوستن به رئال مادرید بیش از پیش قوت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      مسولین بیارنش تو بعضی تیمای خودمون توبه میکنه قدر تیم نمیدونه دیگه نیمار یه روز اینجا توپ نیست زمین تمرین م گیرش نمیاد ۴ساعت تو فرودگاه الافه الودگی هوا هم داریم پولش ۶ سال بعد میدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج