جاباما
۶۶۷۱۸۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تصمیم عجیب نیمار برای انتقال به رئال مادرید!

نیمار قصد دارد به هر نحوی در پایان فصل به لالیگا بازگردد؛ اما این بار مقصد او رئال مادرید خواهد بود.

ورزش سه: نیمار قصد دارد به هر نحوی در پایان فصل به لالیگا بازگردد؛ اما این بار مقصد او رئال مادرید خواهد بود.
امروز نشریه اکیپ فرانسه پرده از تمایل نیمار برای بازگشت به لالیگا اما انتقال به رئال مادرید برداشت و حالا نشریه آ.اس در گزارشی ادعا کرده که ستاره برزیلی در اقدامی عجیب حتی حاضر به کاهش دستمزد و دریافت حقوقی پایین تر از رئال مادرید نسبت به پاری سن ژرمن است تا دوباره در لالیگا به میدان برود.
تصمیم عجیب نیمار برای انتقال به رئال مادرید!
نیمار در حال حاضر مبلغ 38 میلیون یورو دستمزد سالانه از پاری سن ژرمن دریافت می کند و بعد از لیونل مسی با حقوقی 50 میلیون یورویی در سال، بالاترین دستمزد را در دنیای فوتبال می گیرد و بعد از آنها رونالدو با فاصله ای زیاد، 21 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند اما نیمار حاضر است با دریافت دستمزدی پایین تر راهی مادرید شود.
اما از آن سو اگرچه ناصر الخلیفی، مالک متمول باشگاه فرانسوی بارها اعلام کرده انتقال نیمار به رئال مادرید غیرممکن است اما فاکتوری که می تواند تصمیم ناصر الخلیفی را تغییر دهد، عدم محبوبیت نیمار در بین هواداران پاری سن ژرمن است که در جریان حمایت آنها از کاوانی به دلیل ندادن پنالتی توسط نیمار به او دیگر علنی شد.
هفته گذشته نشریه اکیپ در گزارشی فاش کرد که 2 دستگی بزرگی در رختکن پاری سن ژرمن وجود دارد؛ گروهی از ستارگان برزیلی به رهبری نیمار و دنی آلوس در یک سو و گروهی دیگر از بازیکنان اهل آمریکای لاتین مانند دی ماریا، کاوانی و پاستوره در سوی دیگر.
تصمیم عجیب نیمار برای انتقال به رئال مادرید!
در این میان ۲ راه پیش روی مدیریت رئال مادرید وجود دارد؛ با توجه به فروش ستارگانی چون دانیلو، موراتا و خامس در تابستان، بودجه ای ۱۳۰ میلیون یورویی در اختیار این تیم است و پرز می داند که با کمتر از ۲۵۰ میلیون یورو نمی توان نیمار را به خدمت گرفت.
اما راه دوم، استفاده از کریستیانو رونالدو در این انتقال است؛ ستاره ای که مالک PSG به شدت به او علاقه دارد و می تواند گره گشای انتقال نیمار به برنابئو لقب گیرد. رونالدو در حال حاضر بالاترین دستمزد را در رختکن کهکشانی ها دریافت می کند و با جدایی او، بخش قابل توجهی از هزینه انتقال نیمار تامین خواهد شد.
تصمیم عجیب نیمار برای انتقال به رئال مادرید!
به هر حال بر کسی پوشیده نیست که فلورنتینو پرز به شدت به سبک بازی و رفتار نیمار علاقه دارد و پیش از انتقال به بارسا، تمام تلاش خود را برای حضور نیمار در برنابئو انجام داد اما حالا ممکن است بعد از 5 سال و در تابستان سال 2018، رئال مادرید یک خرید بزرگ دیگر انجام داده و پرز نیز بالاخره به بازیکن مورد علاقه خود برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pesar bad

      رعال بدون رونالدو هیچه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لاییبییک

    • Neymar

      واییی نه اینجوری کل دنیای فوتبال بهم میریزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج