۶۶۷۲۰۶
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

اعطای تسهیلات ارزان قیمت به زنان سرپرست خانوار

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بانک قرض الحسنه مهر ایران، تفاهم نامه همکاری مشترک برای اعطای ۳۰ میلیون ریال تسهیلات به واجدین شرایط امضا کردند.

خبرگزاری فارس: معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران روز سه شنبه تفاهم نامه همکاری مشترکی را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم نامه اعطای وام قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار، زنان بد سرپرست و دختران خود سرپرست هرگز ازدواج نکرده(بالای ۴۰ سال) در سراسر کشور از محل منابع سپرده قرض الحسنه پس انداز بانک به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال و در راستای اجرایی شدن طرح اندوخته بانوان مهر ایران را مقرر شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گفت: حضرت زینب(س) پیام آور انسانیت، عزت و شرافت برای همه مردم هستند.

ابتکار با تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل و مسوولان بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسوولیت های اجتماعی ، اظهار امیدواری کرد با اجرای این تفاهم نامه همکاری مشترک، در راستای حل و فصل مشکلات مختلف زندگی مردم بویژه جمعیت هدف این طرح گام مثبتی برداشته شود.

وی با اشاره به اهتمام دولت در ایجاد اشتغال در کشور بویژه برای خیل عظیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی که بیکار هستند، افزود: بسیاری از زنان و دختران توانمند کشور می توانند با استفاده از این تسهیلات مشاغل موفقی را راه اندازی و توسعه دهند.

ابتکار اظهار داشت: تسهیلات مربوط به اشتغال زایی اگر با پیوست توان افزایی همراه باشد می تواند موجب ایجاد اشتغال پایدار و شرافتمندانه در کشور برای زنان و جوانان شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری امضای این تفاهم نامه همکاری مشترک را خبری نوید بخش و امید آفرین برای جامعه دانست و گفت: اجرای موفق این تفاهم نامه می تواند امید آفرین و الگوی خوبی برای حل مشکلات مردم و کمک به آسیب دیدگان جامعه باشد.

این تفاهم نامه به منظور توانمند سازی و مساعدت در رفع نیازهای زنان سرپرست خانوار، زنان بد سرپرست و دختران خود سرپرست هرگز ازدواج نکرده(بالای ۴۰ سال) و همچنین فراهم سازی امکان اشتغال مولد و درآمدزا و دستیابی به اهداف قانونی مقرر در اسناد فرادستی، با رعایت منابع و مصارف بانک و همچنین تسهیل در سرایط اعطای تسهیلات قرض الحسنه به سایر بانوان کشور منعقد شده است.

توزیع فرصت ها، منابع و امکانات میان زنان سرپرست خانوار، زنان بد سرپرست و دختران خود سرپرست هرگز ازدواج نکرده(بالای ۴۰ سال) به منظور رفع نیازهای ضروری و راه اندازی و توسعه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد، کوچک و ارزش افرین از جمله اهداف اجرای این تفاهم نامه است.

با اجرای این تفاهم نامه واجدین شرایط در سراسر کشور می توانند از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران تا سقف ۳۰ میلیون ریال با کارمزد ۴ درصد مانده بدهی در هرسال استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانوم ابتکار آخه خجالتم خوب چیزیه،اولا ازکجا ضامن بیارن دوما مگه سه میلیون چقدر ه که بخوان کسب وکار درست کنن سوما توفکرکردی همه مثل خودتن که اینجا بخوری وهمش نیش خندبزنی بعدش زنان بی سرپناه ایران سرکنن توی سطل آشغال
      بچه‌های توالان دارن درآمرایکا عشق وزندگی میکنن بعدتوبگومرگ برآمریکا بروخجالت بکش

    • بدون نام

      ابتکار محیط زیست وخراب کردی بازیچه نقشه ای داری

    • مردم

      سی میلیووووون ریااااال.چ خبر واس ما زیاااده.خخخخ

    • بدون نام

      مدیریت پاک دست را قوی کنید

    • بدون نام

      لطفا توضیح دهید ؛ در شیراز ، به چه مراکزی میتوان جهت حمایت از زنان تنها و بی یاور ِ سرزمین مان پیوست و گوشه ای از زخم هایشان را مرهم گذاشت ... ؟!!
      ( مامایی پزشکی و جامعه شناس .. میباشم. )
      سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج