۶۶۷۳۸۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ خاطره‌ای برای قاطبه ملت!

روزنامه جهان صنعت: یک دولتی داریم که اعضای بلندپایه آن در ناامید کردن مردم با هم مسابقه دارند‌! یعنی الان آقای نوبخت با آقای روحانی رقابت و کری دارند ببینند کدام‌شان می‌توانند با حرف زدن سبد رای دولت را خالی و خالی‌ترکنند‌!

روزنامه جهان صنعت: یک دولتی داریم که اعضای بلندپایه آن در ناامید کردن مردم با هم مسابقه دارند‌! یعنی الان آقای نوبخت با آقای روحانی رقابت و کری دارند ببینند کدام‌شان می‌توانند با حرف زدن سبد رای دولت را خالی و خالی‌ترکنند‌!

یک رییس‌جمهور هم داریم که وقتی قرار می‌شود صحبت کند که قیمت‌ها ارزان‌تر شود‌، کاری می‌کند که قیمت‌ها گران‌تر شود‌! یعنی معلوم نیست دارد عوض می‌زند، دارد اشتباهی می‌زند‌، کلا اشتباهی است‌، اشتباهی آمده‌، برای این‌ور آمده آن‌ور را از دست داده حالا دارد برای آن‌ور می‌زند این‌ور هم از دستش ریخته بیرون‌!

جدا چه شد اینجوری شد؟ شش ماه پیش یکی دیگر رییس‌جمهور بود که حرف‌های خوب خوب می‌زد‌. شش ماه پیش یکی دیگر رییس‌جمهور بود که رفتارهایش حال آدم را کمی بهتر می‌کرد‌. شش ماه پیش یک مقدار امیدوارتر بودیم‌. چه شده الان اعصاب همه‌مان به هم ریخته؟ فقط دعا می‌کنیم رییس‌جمهور یا نوبخت حرف نزنند‌! جهانگیری هم که معلوم نیست کجاست‌. حرف که نمی‌زند‌. قهر هم که هست‌ یعنی الان شور و نشاط و امید در بین سخنرانی‌های هفتگی آقای اژه‌ای بیشتر احساس می‌شود تا در نطق‌های دولت‌! یعنی خودتان عمق فاجعه را درک کنید‌! باز دست کم آدم صحبت‌های ایشان را می‌خواند می‌گوید‌: دست‌کم می‌دانند چه خبر است دارند با ۱۰ درصدش مبارزه می‌کنند‌! خودش ۱۰ درصد بر امیدواری‌های ما می‌افزاید‌!

از سه یار بهاری یعنی درخت و زنبیل و بیانیه هم خبری نیست‌. چند وقتی است که تصمیم گرفته‌اند ادامه تحصیل بدهند و فعلا دارند از فعالیت‌های سیاسی و ویدئوپراکنی خودداری می‌کنند‌.

این وسط ما باید به چه امیدی زندگی کنیم؟ علیرضا منصوریان که نیست چهار تا حرف فرشینگ بزنند روحیه آدم باز شود‌. صادق زیباکلام هم که مثل بقیه ما افسردگی حاد گرفته‌. کی‌روش هم نیست دو تا دعوا راه بیندازد آدم حواسش از سیاست و اقتصاد پرت شود و برود سمت فوتبال‌. ممدآقا مایلی‌کهن هم خیلی وقت است مصاحبه جدیدی نکرده‌ یعنی این‌طوری که ما داریم می‌بینیم جامعه هم تاثیرگذاری خودش را از دست داده‌. تهش هم هر چی مانده بود را رامبد جوان دارد جارو می‌کند برای تبلیغات‌! فقط الان در این وضعیت افتضاح کشور امیر تتلو را کم داریم که یک بغبغویی راه بیندازد حال مردم عوض شود آن هم نیست‌! شما یادتان نیست یک زمانی بود ما هر وقت حالمان بد می‌شد می‌زدیم ماهواره هخا می‌دیدیم تا صبح می‌خندیدیم‌. الان آن را هم نداریم‌.
یعنی اپوزیسیون هم دیگر کارکرد سابق را ندارد‌! الان حسینی ایشمبالا کراوات بسته دارد برای ما سخنرانی سیاسی می‌کند که نه خودش می‌فهمد چه می‌گوید نه ما‌! که تازه ما خودمان نمونه داخلی بهترش را داریم که همان آقای کواکبیان است که یک بار یک جمله‌ای در مورد فصل گیلاس و طعم گیلاس گفت هنوز متخصصان سی‌آی‌ای دارند سعی می‌کنند کشف رمزش کنند ببینند چه گفته آنها نفهمیده‌اند‌!

اینها را به چشم طنز نبینید‌ ها‌. اینها همش درد دل است‌. البته انصافا اگر این درددل‌ها اگر برای کسی هم تازگی دارد برای قاطبه ملت ایران خاطره است‌!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالب وزیبا

    • بدون نام

      مدیریت کاردان و متخصص رمز پیروزی است

    • بدون نام

      درود هنرمند

    • بدون نام

      درود هنرمند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج