جاباما
۶۶۷۴۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

چالش بزرگ برای انتخاب هیأت داوران فیلم فجر ۳۶

شایعه حضور افراد  دو تابعیتی و د ارای گرین کارت در جمع هیأت د اوران جشنواره فیلم فجر سال گذشته که در جریان نحوه تقسیم جوایز بشدت بر سر زبانها افتاد  و سپس معلوم شد  ابعادی از واقعیت را نیز د اشته، د ر آستانه آغاز دور جدید  این رویداد دوباره در اذهان زنده شده است.

بانی فیلم: شایعه حضور افراد  د و تابعیتی و د ارای گرین کارت د ر جمع هیأت د اوران جشنواره فیلم فجر سال گذشته که د ر جریان نحوه تقسیم جوایز بشد ت بر سر زبانها افتاد  و سپس معلوم شد  ابعاد ی از واقعیت را نیز د اشته، د ر آستانه آغاز د ور جد ید  این روید اد  د وباره د ر اذهان زند ه شد ه است. مسئله ای که پارسال سوژه پرسش هیأت تحقیق و تفحص مجلس از وزارت ارشاد  هم قرار گرفت و د ر نهایت مشخص شد  چهار نفر از اعضای هیأت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۵ تابعیت کاناد ا و یک نفر تابعیت آمریکا د ارند.

چالش بزرگ برای انتخاب هیأت داوران فیلم فجر ۳۶

خبری که مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پارسال آنرا علنی کرد  و قضیه بی توجهی احتمالی به فیلم «ماجرای نیمروز» را با توجه به مضمون آن پیش کشید . این اتفاق چنان جنجالی به پا کرد  که حالا امسال کمیسیون فرهنگی مجلس ترجیح د اد ه پیشد ستی و از تکرار آن جلوگیری کند . احد  آزاد یخواه د یروز د ر گفت و گو با خانه ملت د ر این باره خبر د اد ه که کمیسیون فرهنگی مجلس اخیراً از رئیس سازمان سینمایی خواسته تا د ر ترکیب د اوران جشنواره فیلم فجر از د و تابعیتی ها استفاد ه نشود  و محمد مهد ی حید ریان هم د ر این باره قول مساعد داده است.

بر این اساس کار متولیان فجر امسال د ر انتخاب د اوران اند کی سخت خواهد  بود  و قطعاً برای چینش این ترکیب، از مراجع ذیربط قانونی استعلام گرفته شود  تا د و تابعیتی بود ن د اوران انتخابی تکرار نشود. اعتراض از جنس آنچه د یروز از سوی رئیس انجمن عکاسان سیمای ایران به ترکیب د اوران پخش تبلیغات جشنواره ملی فجر صورت گرفت، شاید  چند ان پر حاشیه و مؤثر نباشد ، اما بی ترد ید  مسئله د و تابعیتی بود ن د اوران بویژه پس از روشن شد ن مشخصات نامزد ها و برند گان فجر می تواند  سازمان سینمایی را رو د ر رو با مشکلات بزرگی قرار د هد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج