۶۶۷۴۰۷
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

خودرو‌های غیراستاندارد شماره‌گذاری نمی‌شود

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه در اجرای قانون هوای پاک سخت گیرانه برخورد می کنیم گفت: برای احقاق حق مردم جدی هستیم.

انتخاب: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه در اجرای قانون هوای پاک سخت گیرانه برخورد می کنیم گفت: برای احقاق حق مردم جدی هستیم.

عیسی کلانتری در جلسه کارگروه ملی مقابله با آلودگی هوا افزود: برخورداری از محیط زیست، آب، خاک و هوای سالم از جمله حقوق شهروندی مردم است و هر بخشی که توانایی اجرای تکالیف و تعهدات خود را ندارد باید اعلام کند زیرا برای احقاق حق مردم جدی هستیم.

وی اظهار کرد: با توجه به عدم ارائه آئین نامه اجرایی قانون هوای پاک در مدت مشخص ۶ ماه پس از ابلاغ قانون به هیات دولت، هفته پیش دولت مصوب کرد تا زمان تصویب آئین نامه جدید، آئین نامه مصوبه سال ۱۳۹۵ در این خصوص مورد استناد قرار گیرد.

وی تاکید کرد: آئین نامه جدید باید تا پایان بهمن ماه تدوین و به دولت ارائه شود تا پس از تصویب از سال ۱۳۹۷ مورد استناد قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به گفت وگوی تلویزیونی دوشنبه شب رئیس جمهوری با مردم و اعلام برخی تعهدات دولت به مردم برای کاهش آلودگی هوا همچون وارد کردن ۲۰۰ هزار کامیون نو به چرخه حمل و نقل طی سه سال آتی، گفت: لازمه کسب نتیجه مثبت از چنین اقدامی، برخورداری از سوخت استاندارد است.

رئیس سازان حفاظت محیط زیست افزود: این در حالی است که پایش های صورت گرفته توسط سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت صنعت، معدن و تجرات نشان می دهد گازوئیل توزیعی در برخی مکان ها و مقاطع زمانی، استاندارد نیست و از این رو وزارت نفت باید مشخص کند که قادر به تولید گازوئیل استاندارد در کشور هست یا گازوئیل استاندارد مورد نیاز باید از طریق واردات تامین شود.

وی اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست با جدیت موضوع پایش هفتگی سوخت را پیگیری می کند و اگر لازم باشد برای انجام این مهم از توان دانشگاه ها نیز بهره می گیرد.

کلانتری خاطرنشان کرد: در اجرای قانون هوای پاک سخت گیرانه برخورد خواهیم کرد و اجازه توزیع سوخت و خودرو غیر استاندارد نمی دهیم، یعنی اگر خودرو استاندارد نباشد، شماره گذاری نمی شود.

بنابراین گزارش، در ادامه نشست برخی از بندهای مصوبه ۱۳۹۳ هیات دولت در خصوص نقش دستگاه ها برای مقابله با آلودگی هوا مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه های مربوطه ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در اجرای تکالیف، چالش ها و موانع اجرایی شدن تکالیف را نیز بیان کردند.

ارائه گزارش سوخت توزیعی در کشور، بررسی نواقص موجود در سامانه معاینه فنی یکپارچه (سیمفا)، ضرورت تدوین استاندارد اجباری برای کاتالیست کانورتورها از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان بیش از 15ساله که همین میگن..ولی با خودرو ساز زد وبند میکنند و دوباره شماره گذاری میکنند

    • بدون نام

      مردم ما هنوز پیکان تولید میکنیم...الان موتور پبکان گذاشتن رو تنه مزدا و اسمش گذاشتن کارا...

    • بدون نام

      ده ساله لاف بیهوده می‌زنید فقط باعث گرانی خودرو میشید.

    • بدون نام

      والله 10 ساله که موضوع را می گویند ولی با یه تلفن از بالا مشکل شماره گذاری حل می شود

    • بدون نام

      اه مگه میخواستی بشود

    • نجفی

      سلام مگه خودرو استاندارد هم داریم؟؟ ؟ ؟ ؟

    • بدون نام

      بهترین خودروهای جهان باید متعلق به ایران باشد اگه مدیریت وکارمند قوی و کاردان ومدیر ومدبر داشته باشیم

    • بدون نام

      حق حساب پرداخت نشده.

    • بدون نام

      بسه دیگه چقد .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج