۶۶۷۵۰۶
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

زورگیر شهرک غرب به دام افتاد

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب، با اعلام خبر دستگیری یک زورگیر سابقه دار در محدوده مذکور، گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به ۱۳ فقره سرقت و زورگیری طی دو ماه گذشته اعتراف کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب، با اعلام خبر دستگیری یک زورگیر سابقه دار در محدوده مذکور، گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به ۱۳ فقره سرقت و زورگیری طی دو ماه گذشته اعتراف کرد.

سرهنگ علی پرویزی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در راستای درخواست شهروندان مبنی بر دستگیری و برخورد با سارقان و زورگیران این محدوده، تیم های اطلاعاتی این کلانتری اقدامات خود را بیش از گذشته پیگیری کردند و در نهایت یک زورگیر که با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت از شهروندان کرده و موجبات ناامنی محله را ایجاد کرده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار تحقیقاتی پاتوق های این متهم و همچنین مخفیگاه وی در محدوده شهرک غرب، شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیم های عملیاتی این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۴، عنوان داشت: پس از چند شبانه روز انجام گشت های کنترل و مراقبت، در نهایت مخفیگاه متهم شناسایی شده و شب گذشته در حال استعمال مواد مخدر در مخفیگاهش بازداشت شد.

سرهنگ پرویزی، تصریح کرد: متهم به همراه خودروی سواری اش به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از شهروندان طی ۱۳ فقره اعتراف کرد و در بازرسی از خودروی وی تعدادی سلاح سرد و قلابی کشف شد.

گفتنی است، در بازرسی از مخفیگاه این متهم نیز پنج دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی زیادی کیف پول زنانه و مردانه مسروقه کشف و با شناسایی مالکانشان به آنها بازپس داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گرگانی

      چه فایده میره هتل پیش رفیقای بدتر از خودش یه مدت هست میاد بیرون باز دوباره شروع میکنه . بفرستنش بره تو معدن کار کنه ماشینشم مصادره کنن . بفهمه قانون با اینا شوخی نداره

    • بدون نام

      جای اینکه متن پیدا کنید بنویسید عکس این گونه افراد پخش کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        17:29
        خواستم فضلو پیدا کنم که پیدا شد خخخخخخخ

    • بدون نام

      از مسئولین امور تقاضا دارم حتما عکس اینگونه افراد را در شبکه های اجتماعی به نظر دید مردم قرار دهند تا مردم اینگونه افراد را شناسایی کنند: تشکر

    • مهدی گلپا

      اولا دست پرسنل خدوم نیروی انتظامی درد نکنه دوما چرا عکس این زورگیر را چاپ نکردنند تا خوانندگان شناسایش کنند و سوما چرا منتظر طرح هستن وقتی یک مال باخته بشما شکایت کند آیا وظیفه شما ایجاد نمی کنه پیگیری کنید یا واقعا می ترسید چون چن تا کلیب در فضای مجازی پخش شده که با پلیس درگیر شده اند علت اصلی رو خدا می داند

    • شش ساله از شمال

      خدایا چه خبره.خدایا خودت برسون

      پاسخ ها

      • شیدا دهه هشتادی

        میرسونه میرسونه

    • بدون نام

      کاری کنیداین آدمهابرمیگردن نتواننداینکارهارادونبالکنند خاهشن توروخودا سخگیریکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج