۶۶۷۶۸۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

مصاحبه با پرسنل کشتی چینی به پایان رسید

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از پایان مصاحبه با پرسنل شناور چینی فله بر کریستال توسط کمیته بررسی سانحه سانچی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، هادی حق شناس با اعلام اینکه پنجشنبه عصر مصاحبه با پرسنل شناور فله بر چینی کریستال به پایان رسید، اظهار کرد: کمیته بررسی سانحه سانچی که متشکل از چهار کشور ایران، چین، پاناما و هنگ کنگ است، موفق شد مصاحبه با پرسنل چینی فله بر کریستال را با توجه به سوالاتی که مدنظر بود در قالب دو گروه انجام دهد.

وی ادامه داد: علاوه بر این شناور فله بر کریستال به طور کامل توسط گروه کمیته بررسی سانحه سانچی مورد بازدید و به اصلاح معاینه شد تا اطلاعات مربوطه به دست آید. این کمیته امشب در بندر خوشان می ماند و فردا به سمت بندر شانگهای حرکت می کند تا ادامه کار را در دستور کار قرار دهند.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی همچنین در خصوص محورهای توافقنامه چهارجانبه به امضا رسیده بین ایران، چین، هنگ کنگ و پاناما جهت انجام تحقیقات مشترک درباره سانحه نفتکش سانچی، بیان کرد: این تفاهمنامه چهارجانبه در مورد فرآیند، شیوه بررسی اطلاعاتی و برخی مسائل از این دست به امضا رسیده است.
نتیجه اطلاعات نزد کمیته بررسی سانحه سانچی "محرمانه" است

حق شناس افزود: انجام مصاحبه با پرسنل شناور فله بر کریستال جهت جمع آوری اطلاعات است، همانطور که باز کردن جعبه سیاه در همین راستا است. همچنین باید بدانیم که اطلاعات بدست آمده توسط کمیته بررسی سانحه بر اساس تفاهم نامه چهارجانبه به امضای رسیده بین کشورهای ایران، چین، هنگ کنگ و پاناما محرمانه باقی خواهد ماند تا نتیجه بررسی های کمیته مشخص شود.

وی در مورد آخرین وضعیت جعبه سیاه نفت کش سانچی و اعلام زمان نتیجه رمزگشایی آن، تصریح کرد: اطلاعات به دست آمده از جعبه سیاه (VDR) سانچی باید رمز گشایی شود و دلایل سانحه از آن استخراج خواهد شد اما در مورد نتیجه نهایی بررسی های صورت گرفته نمی توان پیش بینی انجام داد چراکه ممکن است این اقدام هفته ها و ماه ها به طول بیانجامد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای جق شناس متوجه هستید چه چیزی بیان می کنید اینکه از واژه محرمانه استفاده می کنید یعنی حادثه جنبه غیر مترقبه خارج می گردد و سوق به سوی امنیتی و اطلاعاتی و سیاسی میل پیدا می کند و دیگر نامش سانحه نیست

    • جواد

      بابا جمع کنید کاسه کوزتون پول بیت المال رو رفتین دارین باهاش خوش میگزرونین به بهانه تحقیق اگه عرضه داشتین قبل از مرگ این عزیزان کاری میکردین واقعا متاسفم واسه یه مشت آدم از خدا بیخبر

    • ع

      خدارحمت کنه همه دریانوردان

    • بدون نام

      بعدا خانوادهای دریانوردان ایرانی هم باید منتظر بمانن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج