۶۶۷۶۹۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ادعاهای بی اساس سفیر اسرائیل علیه ایران

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد با تکرار گزافه گویی های خود علیه ایران، مقامات تهران را به تلاش برای تبدیل کردن سوریه به «بزرگترین پایگاه نظامی در جهان» متهم کرد!

خبرگزاری مهر: به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد روز پنج شنبه در گزافه گویی جدید خود طی نشست شورای امنیت، ایران را به تلاش برای تبدیل کردن سوریه به «بزرگترین پایگاه نظامی در جهان» متهم کرد!

«دنی دانون» در یاوه گویی های خود مدعی شد که هدفِ ایران از این اقدام بی ثبات کردن منطقه، تهدید اسرائیل و «مرعوب ساختن کل جهان آزاد» است!

سفیر رژیم صهیونیستی خطاب به اعضای شورای امنیت ادعا کرد: «اطلاعات محرمانه ای در دست دارد که نشان می دهد ۸۲ هزار نیروی نظامی هم اکنون تحت فرمان و اختیار ایران هستند».

دنی دانون مدعی شد که این نیروهای نظامی شامل ۶۰ هزار تبعه سوری، ۹ هزار نفر از اعضای حزب الله، ۳ هزار نفر از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ۱۰ هزار شبه نظامی شیعه از سراسر خاورمیانه از جمله کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان (در مجموع ۸۲ هزار نفر) هستند.

با آنکه ارقام ادعایی دانون بطور مستقل قابل تأیید نیستند؛ اما وی گفت که ایران «از ۱۰۰ هزار نیروی تحت کنترل خود در سوریه صحبت می کند».

افزون بر این، سفیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران در حال انجام سرمایه گذاری «صدها میلیون دلاری» در سوریه از جمله در بخش کشاورزی و کارخانجات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با قدرت پیش به سوی توانا شدن بوسیله مدیریت قوی

    • بدون نام

      اسرائیل اگر دست از سر ایران بر ندارد و به تشویق کشورها برای کشاندن ایران به جنگ پایان ندهد مرگ خود را زودتر رغم خواهد زد چون هر جنگی علیه ایران راه بیندازند بازندگان اصلی آن اسرائیل و آل سعود جنایتکار خواهند بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج